آخرین اخبار سیاسی

محمد مهاجری،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

محمد مهاجری: آقای حدادعادل! حق‌مان همین است، نوش جان‌مان، نوش جان‌تان

مهاجری در یادداشتی نوشت: سال۸۲ احمدی نژاد آمد، پایش را روی دوش مااصولگراها گذاشت و شهردار شد. قند توی دلمان آب شده بود که چه هلویی رفته توی…

گزارش وزیر درباره پول‌های کثیف در جلسه علنی یا غیرعلنی؟



اخبار,اخبار سیاسی ,پول‌های کثیف

وی یادآور شد: هیات رییسه مجلس شورای اسلامی هفته گذشته از وزیر کشور دعوت کرده بود که یکشنبه هفته جاری در مجلس حاضر شود و درباره موضوع پول های ناسالم توضیحاتی را ارائه بدهند.

قائم مقام وزیر کشور از حضور وزیر کشور در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: آقای رحمانی فضلی قرار است فردا -یکشنبه- در مجلس شورای اسلامی حاضر شوند تا توضیحات لازم را راجع به گردش مالی پول های ناسالم به نمایندگان مردم و هیات رییسه مجلس ارائه دهند.

حسینعلی امیری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هر چند صحبت های آقای رحمانی فضلی درخصوص تاثیرات منفی گردش پول های ناسالم در چرخه اقتصاد و سیاست یک هشدار پیشگیرانه بوده اما وی از هیات رییسه مجلس درخواست کرده است برای جلوگیری از سوءاستفاده رسانه های بیگانه جلسه به صورت غیرعلنی برگزار شود و مدت تعیین شده برای وی، از نیم ساعت به حداقل یک و نیم ساعت افزایش یابد.

سخنگوی وزارت کشور همچنین یادآور شد: وزیر کشور درباره گردش مالی پول های ناسالم صرفا از جهت هشدار مطالبی را مطرح کرده بودند که بعضا رسانه ها با برداشت های متفاوت موضوع را منعکس کردند.

وی یادآور شد: هیات رییسه مجلس شورای اسلامی هفته گذشته از وزیر کشور دعوت کرده بود که یکشنبه هفته جاری در مجلس حاضر شود و درباره موضوع پول های ناسالم توضیحاتی را ارائه بدهند.

قائم مقام وزیر کشور همچنین تصریح کرد: وزیر کشور بارها در رابطه با تعامل مجلس و وزارت کشور تاکید داشته اند و هر موقع لازم بوده در مجلس حضور یافته است.

امیری اعلام کرد : در هر حال، تصمیم گیری راجع به برگزاری جلسه فردای مجلس در رابطه با توضیحات تاثیرات منفی گردش پول های ناسالم با رییس و هیات رییسه مجلس خواهد بود که هنوز نظر قطعی خود را اعلام نکرده اند اما در هر صورت، آقای رحمانی فضلی فردا در مجلس حاضر خواهند شد.

 

اخبار سیاسی - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------