آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مجلس: بازگشت گشت ارشاد کار دولت است؛ وزارت کشور راسا آن را اداره می‌کند

بیگی درباره نقش رئیسی بابت بازگشت گشت ارشاد گفت: آقای رئیس جمهور در چندین صحبت خود گفته‌اند بساط بی حجابی را از کشور جمع می‌کنند. در نشست…

ورود قوه قضائیه به ماجرای تهدید سیدحسن‌خمینی و ناطق نوری



اخبار,اخبار سیاسی ,قوه قضائیه

دادستان عمومی و انقلاب گرگان از ورود دستگاه قضایی استان گلستان به موضوع بیانیه منتشره منتسب به جریان موسوم به انصار حزب الله گرگان خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب گرگان از ورود دستگاه قضایی استان گلستان به موضوع بیانیه منتشره منتسب به جریان موسوم به انصار حزب الله گرگان خبر داد.

به گزارش «انتخاب»، حجت الاسلام و المسلمین سیدمصطفی حقی افزود: به دنبال آن هستیم تا بدانیم چه شخصی و به چه دلیل نخستین بار این بیانیه را انتشار داده است.

دادستان گرگان با تصریح بر این که نباید چنین مسایل و بیانیه هایی منتشر شود، گفت: با جدیت پیگیر عوامل و مسببان انتشار این بیانیه هستیم که گفته شده جعلی است.

حجت الاسلام حقی که با ایرنا گفتگو می کرد، اظهار کرد: پیگیری خواهیم کرد که چطور این بیانیه به دست افراد و سایت هایی افتاده که آن را برای نخستین بار انعکاس دادند.

وی خاطرنشان کرد: در عین حال دامن زدن به این مسایل، عوامل اصلی این اقدامات را به اهدافشان نزدیک می کند و اگر بیانیه جعلی باشد، بهتر است به آن پرداخته و دامن زده نشود.

دادستان گرگان تصریح کرد: در اجرای برنامه ها و وظایف خود از قانون عدول نخواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد هیچ کس خلاف قانون عمل کند.

 

اخبار سیاسی - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------