آخرین اخبار سیاسی

روابط ایران و پاکستان ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

نتایج ناملموس سفر رئیسی به پاکستان؛ استفاده از عبارات کلی درباره خط لوله خبرساز و وظیفه این کشور برای امنیت مرزها

ایران و پاکستان سه ماه بعد از تنش مرزی به وجود آمده بین دو کشور، در بالاترین سطوح سیاسی دیدارهایی را برنامه‌ریزی کردند و ابراهیم رئیسی…

رحمانی فضلی چه چیزی می خواست در مجلس بگوید که نگفت؟



اخبار,اخبار سیاسی ,پول‌هاي كثيف

بعد از دعوت مجلس از آقاي رحماني‌فضلي نامه‌اي، از سوي ايشان به مجلس نوشته شد و وزير كشور خواهان حضور در جلسه غيرعلني مجلس شد اما به نظر من قطعا براي عدم پذيرش اين درخواست از سوي نمايندگان هم استدلال‌هايي وجود داشته است.

آنقدر فضا مسموم شده بود كه اين تصور اشتباه وجود داشت كه قرار است وزير كشور با اسامي تعدادي از مسوولاني كه از پول‌هاي كثيف استفاده كرده‌اند به مجلس بيايد كه هرگز چنين قراري وجود نداشت.

وزير با پرونده‌ها و آمارهاي بسيار خوبي به مجلس رفته بود كه حكايت از چگونگي تحصيل پول‌هاي كثيف و فرآيند پولشويي آنها در كشور داشت اما از آنجايي كه جلسه علني بود نمي‌شد بسياري از اين اطلاعات را ارايه داد.

 

ما حتي نتوانستيم دو كيس بسيار مهم در مورد مواد مخدر با گردش مالي حدودا دوهزار و سيصد ميليارد تومان را كه به تازگي كشف شده بود براي نمايندگان مطرح كنيم كه قرار شد در جلسه‌اي اختصاصي اين اطلاعات را به نمايندگان ارايه بدهيم. به هر حال من فكر مي‌كنم علني بودن جلسه مانع از بيان اين اطلاعات كه جنبه‌هاي امنيتي، قضايي و اطلاعاتي داشت، شد.

 

اخبار سیاسی - اعتماد

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------