آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

توصیه‌های سیدحسن‌ خمینی به اعضای شوراها



اخبار,اخبار سیاسی , حسن روحانی

سید حسن خمینی اظهار کرد: امانتداری و امین بودن باید در رفتار اشخاص نمایان و ثمره آن نیز رفع درد و مشکلات باشد تا مردم با مشاهده عملکرد افراد به نمایندگان خود بیش از گذشته اعتماد پیدا کنند.

تولیت آستان مطهر امام خمینی (ره) گفت: منتخبان مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا و شورایاری های مناطق باید با رعایت همه جوانب، امانتدار خوبی برای مردم باشند تا زمینه جلب مشارکت حداکثری در انتخابات فراهم شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی روز چهارشنبه به مناسبت نهم اردیبهشت سالروز شورا و در دیدار با رییس و اعضای شورای اسلامی و شهردار تهران با بیان اینکه برگزاری انتخابات شورایاری در محلات به نمایش گذاشتن مردم سالاری دینی بود، اظهارکرد: برگزاری انتخابات شورایاری نشان دهنده واگذاری و سپردن امور به خود مردم است.

وی با اشاره به سپردن امور شهری به خود مردم افزود: امروز صدیق ترین و برترین افراد، اشخاصی هستند که در رفع مشکلات مردم صادقانه تلاش می کنند.

سید حسن خمینی، اقتدار و امانتداری را یکی از خصوصیات منتخبان مردم در شوراها دانست و گفت: باید با جدیت در رفع مشکلات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و معیشتی مردم تلاش کرد و این خصیصه صداقت در گفتار و امانتداری را در سایر سطوح نیز بسط و گسترش داد.

تولیت آستان مطهر امام خمینی (ره) یکی از راه های توانمند شدن مدیریت شهری را مشورت گرفتن از متخصصان و خود مردم دانست و افزود: با توجه به تاکیدات آیات الهی باید برای اداره جامعه از مشورت و تجربیات دیگران استفاده کرد و اصل تدوین و تاسیس شوراها نیز بهره مندی از مشارکت مردم درامور است.

سید حسن خمینی اظهار کرد: امانتداری و امین بودن باید در رفتار اشخاص نمایان و ثمره آن نیز رفع درد و مشکلات باشد تا مردم با مشاهده عملکرد افراد به نمایندگان خود بیش از گذشته اعتماد پیدا کنند.

تولیت آستان حرم مطهر امام خمینی (ره) گفت: در تهران تحولات بزرگی انجام شده و شهرداری نیز بسیجی وار به مردم تهران خدمات رسانی می کند و اگر چنانچه این توانمندی را افزایش دهیم در کارهایمان بیش از گذشته موفق خواهیم شد.

همچنین رییس شورای اسلامی شهر تهران نیز در ابتدای این دیدار هدف از تاسیس شوراها اسلامی را خدمت رسانی به مردم اعلام کرد و گفت: طبق فرمان امام راحل در نهم اردیبهشت 58 تدوین شورای اسلامی توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی انجام تا برطرف کردن مشکلات جامعه توسط خود مردم انجام شود.

مهدی چمران افزود: هم اکنون 75 مصوبه در شورای اسلامی شهر تهران برای قانونی شدن در حال بازنگری از سوی منتخبان شهروندان تهرانی است.

 

اخبار سیاسی - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------