آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد

«گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز…

سردار جزايري: صبر و حوصله ايران حدي دارد، برخي رژيم ها از اندازه خود فراتر نروند



اخبار,اخبار سیاسی ,ستاد کل نيروهاي مسلح

سردار سرتيپ سيد مسعود جزايري گفت: دکترين جمهوري اسلامي، دکترين دفاع پايه است و ما مخالف هر گونه خشونت ،‌ جنگ طلبي ، خونريزي و ناامني هستيم.

معاون امور بسيج و فرهنگ دفاعي ستاد کل نيروهاي مسلح با بيان اينکه صبر، حوصله و خويشتنداري جمهوري اسلامي حدي دارد ، گفت: برخي رژيمها توجه داشته باشند از حد و اندازه خود فراتر نروند.

به گزارش انتخاب، سردار سرتيپ سيد مسعود جزايري افزود: دکترين جمهوري اسلامي، دکترين دفاع پايه است و ما مخالف هر گونه خشونت ،‌ جنگ طلبي ، خونريزي و ناامني هستيم.

وي گفت: در عين حال اين هشدار را مي دهيم به حول قوه الهي توانمندي هاي لازم را براي دفاع همه جانبه و گسترده فراهم آورده ايم تا بتوانيم منافع خودمان و امنيت منطقه را حفظ کنيم.

سردار جزايري که با صداوسیما گفتگو می کرد، افزود: کشورها و رژيم هايي که ممکن است در اين زمينه دچار ترديد و يا ابهام شوند توجه داشته باشند هر گونه عواقبي که بر اثر زياده خواهي آنها و يا خروج از حد و اندازه مترتب بر منافع و امنيت منطقه شود بايد پاسخگو باشند.

وي گفت: برخي رژيمها به قوانين و مقررات بين المللي توجه داشته باشند و چنانچه بر اثر بداخلاقي مشکلاتي براي اين منطقه و ساير مناطق پيش بيايد بايد پاسخگو باشند.

سردار جزايري با خطاب قرار دادن کشورهاي منطقه و ديگر کشورها افزود: اگر جداً به دنبال دوري از جنگ و خشونت و ناامني هستند بايد تمهيدات لازم را به کار ببرند و به ويژه حساب خودشان را از کشورها و رژيم هايي که تجاوزگري مي کنند جدا کنند.

 

اخبار سیاسی - انتخاب

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------