آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

روایت بلومبرگ از جزییات حمله اسرائیل به ایران

خبرگزاری بلومبرگ گزارش می‌دهد که مقام‌های اسرائیلی روز پنجشنبه به آمریکا خبر داده بودند که ظرف ۲۴ ساعت تا ۴۸ ساعت آینده دست به «اقدام…

نظر عارف درمورد اجماع اصلاح طلبان



اخبار,اخبار سیاسی ,اصلاح طلبان

معاون اول دولت اصلاحات رسیدن به اجماع اصلاح طلبان را نکته ای بسیار سخت اما شدنی خواند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا عارف در حاشیه آیین نکوداشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود دعائی و در جمع خبرنگاران در خصوص بحث استانی شدن انتخابات گفت: این طرح باعث تقویت احزاب می شود اما باید دقت شود به گونه ای انجام گیرد که حقوق شهروندی در شهرهای کوچک و حوزه های با جمعیت کمتر تضییع نشود. امیدواریم در مجلس هم طوری پیگیری شود که موجب تضمین منافع مردم و همچنین حضور جدی آنها در انتخابات مجلس شورای اسلامی بشود.

وی گفت: در شرایط کنونی فضای خوبی برای حضور مردم و همراهی آنها حاکم است و از طرف دیگر جریان اصلاحات موقعیت خوبی را برای رسیدن به اجماع حداکثری دارد.

رییس بنیاد امید ایرانیان درخصوص ورود اصلاح‌طلبان به انتخابات مجلس، گفت: هنوز وارد مصداق نشده‌ایم اما آنچه اهمیت دارد، این است که تفکر اصلاح طلبی با اعتدال، بتواند اکثریت مجلس را بدست آورد لذا انتظارمان این است اصلاح طلبان از قرعه و نظر جمع تمکین کنند.

عارف تصریح کرد: فعلا با رویکرد بدست آوردن اجماع کامل پیش می رویم و ان شاالله مشارکت حداکثری مردم هم در پی این اجماع خواهد بود.

معاون اول دولت اصلاحات رسیدن به اجماع اصلاح طلبان را نکته ای بسیار سخت اما شدنی خواند و اشاره کرد: در جریان انتخابات مجلس یکبار دیگر اصلاح‌طلبان شاهد توانایی جریان اصلاحات و اصلاح طلبان در اجرای شعارهای اصلاح طلبانه خواهیم بود و حتما این جریان این مسئله را از خود نشان می دهند.

اخبار سیاسی - ایلنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------