آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

هاشمی رفسنجانی درباره نعمت زاده چه گفت؟



اخبار,اخبار سیاسی , هاشمی رفسنجانی

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار وزیر، معاونین و روحانیون شاغل در وزارت‌خانه صنعت، معدن و تجارت،، با یادآوری سوابق مدیریتی نعمت‌زاده در مبارزه و مقطع پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: ایشان همراه ما در هیأت حل کننده مشکل سوخت مردم در زمستان 57 بود که به حکم امام(ره) به پالایشگاه‌های جنوب کشور مخصوصاً در آبادان و گچساران رفته بودیم.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام جدیت را ویژگی مدیریتی نعمت‌زاده خواند و گفت: وقتی دو وزارتخانه صنایع سبک و سنگین را ادغام کرده بودیم، برای انتخاب وزیر از بین دو شخصیت سابق، متحیر بودم چون هر دو را قبول داشتم و نهایتاً به هیأت دولت سپردم که آقای نعمت‌زاده انتخاب شدند.

وی با اشاره به نیازهای کشور، مخصوصاً در دوران سازندگی، سیمان و پتروشیمی را به عنوان مصداق نام برد و گفت: در هر دو موضوع مهندس نعمت‌زاده، کارهای زیربنایی انجام داد که هنوز پایه‌های آن کارها برقرار است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، احداث شهرک‌های صنعتی را از دیگر کارهای مهندس نعمت‌زاده دانست و گفت: اگر با توجه به اهداف تأسیس شهرک‌های صنعتی ادامه می‌دادیم، صنعت کشور با کمترین مانع به نفس نفس نمی‌افتاد.

آیت الله هاشمی رفسنجانی در جا زدن و عقب افتادگی شهرک صنعتی در سال‌های گذشته را ضرر مسلّم کشور خواند و گفت: اگر اندکی از نقدینگی فراوان آن روزها در اختیار واحدهای صنعتی قرار می‌گرفت، به جای تعطیلی آنها و بیکاری مردم و به ویژه جوانان، شاهد رونق تولید و به تبع آن افزایش اشتغال بودیم.

 

اخبار سیاسی - ایسکانیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------