آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مجلس: بازگشت گشت ارشاد کار دولت است؛ وزارت کشور راسا آن را اداره می‌کند

بیگی درباره نقش رئیسی بابت بازگشت گشت ارشاد گفت: آقای رئیس جمهور در چندین صحبت خود گفته‌اند بساط بی حجابی را از کشور جمع می‌کنند. در نشست…

ولایتی: اجازه بازجویی از دانشمندان را نمی‌دهیم



اخبار,اخبار سیاسی , مجمع تشخیص مصلحت نظام

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به ادامه مذاکرات مصمم است، گفت: ایران در زمینه مذاکرات هسته‌ای زیر بار هیچ تحمیلی نخواهد رفت و اجازه بازجویی از دانشمندان هسته‌ای را نمی‌پذیرد.

به گزارش فارس، علی‌اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز در دیدار با هیأت فرهنگی اجتماعی اردنی که در مرکز تحقیقات استراتژیک برگزار شد، در پاسخ به سوال یکی از اعضای هیأت اردنی مبنی بر اینکه موضع جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته‌ای با توجه به فشارهایی که به ایران در زمینه حمایت‌های منطقه‌ای می‌شود، گفت: جمهوری اسلامی ایران به ادامه مذاکرات مصمم است و امید بسیار دارد که به نتایج مثبت و مطلوبی منتهی شود.

وی افزود: ما زیر بار هیچ تحمیلی نخواهیم رفت، ما زیر بار اینکه زیر بار بازدید مراکز نظامی نمی‌رود و بازجویی و بازپرسی از دانشمندان هسته‌ای را نمی‌پذیرد که امیدواریم تا تاریخ تعیین شده به نتیجه برسند.

وی ادامه داد: اما اگر آمریکایی‌ها بخواهند دبه دربیاورند و طرح‌ها و درخواست‌های جدیدی را مطرح کنند نمی‌دانیم نتیجه چه می‌شود چرا که همیشه شاهد خواسته‌های جدید و زیاده‌خواهانه آمریکا هستیم.

ولایتی خاطرنشان کرد: ما حتما هیچ کاری نمی‌کنیم و خلاف سیاست‌های 35 ساله انقلاب و اینکه در زمان امام خمینی(ره) شروع شد و با رهبری معظم انقلاب ادامه پیدا کرد زیرا مصداقیت جمهوری اسلامی اقتضا می‌کند که از کشورهای اسلامی به سهم خودش حمایت کند.

اخبار سیاسی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------