آخرین اخبار سیاسی

سعید لواسانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش‌ها به تصمیم زاکانی برای ساخت مسجد در پارک قیطریه

سید سعید لواسانی از تصمیم زاکانی شهردار تهران برای ساخت مسجد در پارک قیطریه انتقاد کرد. به گزارش دیده بان ایران، سید سعید لواسانی امام جمعه…

ماجراي فاضل خداداد، شهرام جزايري، امير منصور آريا و ب.ز در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي



اخبار,اخبار سیاسی , فساد مالی

در این جلسه عنوان شد که باید راهکارهایی طراحی و اجرایی شود تا از بروز مفسدین کلان اقتصادی در جامعه جلوگیری کرد.

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از بررسی راهکارهای جلوگیری از فسادهای کلان اقتصادی با حضور مقامات ارشد نظام در این ستاد خبر داد و گفت: ما به دنبال تعیین راهکارهایی هستیم تا از بروز افرادی چون خداداد، جزایری، آریا و ب.ز در سیستم جلوگیری شود.

عزیت اله یوسفیان ملا نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با عصر خبر با اشاره به جلسات اخیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: در جلسه اخیر ستاد که با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، غلامحسین محسنی اژه یه معاون اول قوه قضائیه، محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس، حجت الاسلام محمود علوی وزیر اطلاعات، علی طیب نیا وزیر اقتصاد، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران و ولی اله سیف رئیس کل بانک مرکزی برگزار شد، راهکارها و راه حل های نظارت بانک مرکزی بر موسسات مالی و اعتباری و صندوقهای قرض الحسنه بررسی شد.

وی با بیان اینکه در ابتدای جلسه رئیس کل بانک مرکزی در خصوص معرقات بانکی گزارش خوبی ارائه کرد، افزود: همچنین یکی از موضوعات مهم جلسه نحوه جلوگیری از بروز فسادهای کلان اقتصادی بود و قرار شد تا پیشنهادها در این زمینه ارائه و بررسی گردد.

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی تاکید کرد: در این جلسه عنوان شد که باید راهکارهایی طراحی و اجرایی شود تا از بروز مفسدین کلان اقتصادی در جامعه جلوگیری کرد.

یوسفیان گفت: یکی از موضوعات مطرح شده در جلسه مذکور این بود که چرا ما از فاضل خداداد به شهرام جزایری و از جرایری به امیر منصور آریا و از آریا به «ب.ز» رسیدیم و هر از چندگاهی شاهد بروز این مفسدین در جامعه هستیم.

وی تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد که برای مجازات مفسدین اقتصادی که پرونده های آنها در دست رسیدگی است از جمله «ب.ز» نباید عجله شود. چرا که ابتدا باید بدهی ها باز پس گرفته شود و بعد برای مجازات اقدام کرد.

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی اضافه کرد: در این جلسه مقرر شد که باید سیستم های اداری و مالی را طوری طراحی و تنظیم کرد تا از فعالیت مفسدین اقتصادی جلوگیری کرد.

یوسفیان افزود: همچنین در این جلسه تاکید شد که باید فرقی بین معوقات بانکی فردی که سرمایه و پول را در راه تولید و اشتغال بکار گرفته با معوقات بانکی فردی که پول و سرمایه را در کارهای غیر استفاده کرد، قایل شد و نباید همه معوقات را به یک چشم دید.

 

اخبار سیاسی - عصرخبر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------