آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

این ادعای هسته ای کریمی قدوسی برای ایران دردسرساز می شود؟

نماینده مشهد در مجلس یازدهم ادعای جدیدی درباره آزماش ارتقاء برد موشکی به ۱۲ هزار کیلومتر مطرح کرد. به گزارش خبرآنلاین، روز گذشته، جواد…

سید حسن خمینی:امروز پژواک صدای امام در اقصی نقاط جهان شنیده می شود



اخبار,اخبار سیاسی , حسن خمینی

یادگار گرامی امام خمینی در ادامه سفر خود به کشور برزیل به منطقه حساس «فوز» رفت و با حضور در حسینیه امام خمینی این شهر، در جمع پر شور شیعیان به ایراد سخن پرداخت.

به گزارش روزنو، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی که به دعوت شیعیان لبنانی به منطقه فوز سفر کرده است، اظهار داشت: انسان منصف وقتی در مناطق مختلف دنیا حاضر می شود عظمت امام و حرکت امام را بیشتر درک می کند؛ مردی الهی که فارغ از حساب های دنیایی حرکت خویش را آغاز کرد و امروز پس از گذشت سال ها پژواک صدای او در اقصی نقاط جهان شنیده می شود.

وی افزود: بحمد الله این مسیر پس از امام توسط خلف ایشان حضرت آیت الله خامنه ای استمرار پیدا کرده و موجب افتخار همه شیعیان و مسلمانان شده است.

سید حسن خمینی با بیان اینکه امام، قلبها و عقل های انسانها را مورد خطاب قرار می داد، تاکید کرد: دشمنان ما که از تفسیر مادی رشد گفتمان امام در دنیا عاجز شده اند دائما به ما تهمت می زنند و ما را به خرابکاری و حتی تروریسم متهم می کنند، اما قلب ها و عقل ها پیام انقلاب امام را دریافت می کنند و شک نکنید که هرچه بگذرد این چراغ روشن تر خواهد شد.

یادگار امام وظیفه همه شیعیان در این مناطق را ترویج مذهب از مسیر زندگی اخلاقی و پرهیز از هرگونه تحریک های مذهبی و دینی دانست و افزود: همان گونه که از سوی ائمه اطهار(ع)به ما توصیه شده است که کونوا لنا زینا و لا تکونوا علینا شینا ( برای ما زینت باشید نه مایه زشتی و زنندگی)، این دستور در این مناطق که شیعیان در اقلیت مطلق قرار دارند بیش از پیش اهمیت پیدا می کند.

پیش از سخنان یادگار امام، حجت الاسلام والمسلمین حاج محمد خلیل لبنانی امام جماعت حسینیه امام خمینی، طی سخنانی امام را هویت شیعه خواند و ضمن خیر مقدم گزارشی از روند فعالیت شیعیان در منطقه فوز ارائه داد.


منطقه فوز که در مرز پاراگوئه و آرژانتین قرار دارد همواره مورد حساسیت آمریکا و صهیونیست ها قرار داشته است و شیعیان این منطقه که غالبا لبنانی هستند تحت شدیدترین فشارها قرار دارند.

 

اخبار سیاسی - روزنو

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------