آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

ارجحیت اولویت‌های ایدئولوژیک؛ «شنبه» را شکست داد

عضو کمیسیون اجتماعی دلیل مجلس برای تعطیل شدن پنج‌شنبه به جای شنبه را عدم همراهی با یهودیان دانست!.به عقیده بسیاری از صاحبنظران تعطیلی شنبه…

قدردانی رییس جمهوری از مردم خراسان شمالی



اخبار,اخبار سیاسی , حسن روحانی

رییس جمهور در پایان سفر استانی خود به استان خراسان شمالی از استقبال باشکوه مردم این خطه شمال شرق کشور از کاروان تدبیر و امید قدردانی کرد.

به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام دکتر حسن روحانی یکشنبه شب پیش از ترک این استان اظهار کرد: مردم مهمان نواز خراسان شمالی با استقبال گرم خود از کاروان تدبیر و امید و با اجتماع بزرگشان در ورزشگاه بجنورد نشان دادند که به نظام اسلامی وفادارند.

روحانی افزود: دولت تدبیر و امید و تمام خادمان نظام جمهوری اسلامی ایران خود را خادم کوچک این ملت بزرگ می دانند و به عنوان سرباز کوچک این مردم برای برداشته شدن مشکلات و موانع از مسیر توسعه کشور گام برمی دارند.

وی اضافه کرد: این استقبال نشان از احترام مردم به نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی و مسیری بود که ملت بزرگ ایران در 36 سال گذشته طی کرده و این نشان از وفاداری ملت ما به راه و فرهنگ اسلامی است.

رییس جمهوری اسلامی افزود: کاروان تدبیر و امید خود را موظف می داند تا تمام مطالبات مردم این استان را پیگیری کرده و به وعده هایی که در سفر استانی داده جامه عمل بپوشاند.

روحانی ضمن قدردانی از مردم شهرستان های خراسان شمالی از عدم توفیق برای حضور در شهرستان ها برای دیدار رو در رو با مردم این مناطق عذرخواهی کرد و گفت: تمام مسایل و مشکلاتی که نمایندگان رییس جمهوری در شهرستان ها رصد کرده اند را به طور اختصاصی مطالعه و پیگیری خواهم کرد.

 

اخبار سیاسی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------