آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

چرا رئیسی مسئولیت کارهای خود و دولتش را قبول نمی کند؟

رئیسی و دولتش نه‌تنها مسئولیت تصمیم خود در اواخر سال ۱۴۰۱ و اقدامات مجموعه وزارت کشور و دیگر ارکان ذیربط را نمی‌پذیرند، بلکه شبکه های…

موسوی لاری:مراسم تشییع غواصان شهید را به میتینگ سیاسی و مقابله با مذاکرات تبدیل کردند/بی‌انصافی است



اخبار,اخبار سیاسی ,مراسم تشیع جنازه غواصان شهید

سید عبدالواحد موسوی لاری گفت: تبدیل تشییع سربازان شهید به میتینگ سیاسی کار بدی است. از این مراسم برای مقابله با مذاکرات استفاده کردند که خیلی بی انصافی است.

عبدالواحد موسوی لاری در حاشیه اولین نشست شورای عمومی فصلی حزبی حزب ندای ایرانیان ضمن انتقاد از اتفاقات صورت گرفته در تشیع جنازه غواصان شهید گفت: در حقیقت آمدند و از تشیع جنازه برای مقابله با مذاکرات استفاده کردند که خیلی بی‌انصافی است.

به گزارش ایرنا، وی اضافه کرد: تبدیل تشیع جنازه سربازانی که برای وطن شهید شدند و همه هم به آن علاقه مند هستند به یک متینگ سیاسی چیز بدی است. می گویند برای تشیع پیکر این شهدا بوده، این درست است ولی ما می گوییم اقلا راستگو باشید و میتینگ سیاسی برگزار نکنید.

وزیر اسبق کشور در بخش دیگری از سخنانش در خصوص فعالیت اصلاح طلبان در قالب نهاد عالی اصلاح طلبان گفت: جمعی از اصلاح طلبان بودند که جلساتی تشکیل دادند ولی تحت این عنوان نبوده است.

وی یادآور شد: شورای راهبردی و شورای هماهنگی دو مجموعه نیستند و یک مجموعه هستند و دو جلسه تا کنون برگزار کرده اند و با یکدیگر تبادل نظر داشته اند.

موسوی لاری همچنین گفت: شورای اصلاح طلبان استان ها در 14 یا 15 استان تشکیل شده و قاعدتا طی دو سه هفته آینده در تمام استان ها این شورا تشکیل می شود.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه راهبرد اصلاح طلبان در انتخابات آتی مجلس راهبرد کسب اکثریت است یا نتیجه ای مثل مجلس پنجم گفت: هر چه بیشتر باشد بهتر است. حتما اگر بتوانیم به دنبال اکثریت هستیم اگر هم نشد یک پله پایین تر.

به گزارش ایرنا، اولین نشست شورای عمومی اصلی حزب ندای ایرانیان با حضور عبدالواحد موسوی لاری، صادق خرازی، علی یونسی و جمعی از اعضا این حزب در مجتمع فرهنگی سینما ایران برگزار شد.

 

اخبار سیاسی - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------