آخرین اخبار سیاسی

کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حذف کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق

کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق (ع) حذف شد. به گزارش هم‌میهن، دانشگاه امام صادق به دلیل حجم بالای اعتراضات برای حضور کاظم…

اموال زنجانی کفاف بدهی‌هایش را نمی‌دهد



اخبار,اخبار سیاسی ,پرونده بابک زنجانی

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در پرونده فساد ۳ هزار میلیاردی در مرحله اول برای ۳۲ نفر حکم صادر و تأیید شد که اکنون احکام این پرونده در مرحله اجرا قرار دارد.

به گزارش فارس، ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور در حاشیه همایش بزرگداشت هفته قوه قضاییه در جمع خبرنگاران در رابطه با آخرین وضعیت پرونده 3 هزار میلیاردی گفت: 32 نفر در این رابطه دستگیر شدند و حکم اعدام 4 نفر صادر شده است که در مرحله اجراست.

وی افزود: در خصوص این پرونده بسیاری از اموال به نام دیگری شده بود که باید بازگردد تا بانک‌ها و کسانی که در این پرونده طلب دارند پرداخت شود.

وی در رابطه با وضعیت مدیران بانکی که در این پرونده نقش داشتند نیز گفت: این موضوع نیز در حال رسیدگی است.

سراج در رابطه با آخرین وضعیت پرونده وکیل 32 میلیاردی گفت: برای وکیل 18 سال حبس به اضافه جزای نقدی 14 میلیارد و 400 میلیون تومان در حق صندوق دولت در نظر گرفته شده است که این حکم بدوی است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور خاطر نشان کرد: در رابطه با مدیر کل وزارتخانه مربوطه نیز 5 سال حبس و انفصال دائم از خدمات دولتی و رد پول اخذ شده به مبلغ 465 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

وی در رابطه با آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی نیز گفت: برای وی کیفرخواست صادر شده است و به دادگاه رفته و این موضوع در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی مطرح شده است ضمن اینکه کل اموال شناسایی شده تحویل وزارت نفت شده است که متاسفاته کفاف بدهی‌ها را نمی‌دهد.

اخبار سیاسی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------