آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

این ادعای هسته ای کریمی قدوسی برای ایران دردسرساز می شود؟

نماینده مشهد در مجلس یازدهم ادعای جدیدی درباره آزماش ارتقاء برد موشکی به ۱۲ هزار کیلومتر مطرح کرد. به گزارش خبرآنلاین، روز گذشته، جواد…

رییس سازمان هواپیمایی کشوری استعفا داد تا وزیر راه استیضاح نشود + جزئیات



اخبار,اخبار سیاسی , وزیر راه

نفوذ یک شرکت هواپیمایی خصوصی در سازمان هواپیمایی کشور و همچنین حادثه سقوط هواپیما ایران 140 و تمامی حواشی پشت پرده آن وزیر راه را تا پای استیضاح آورده بود .

پس از موافقت وزیر راه و شهرسازی با استعفای علیرضا جهانگیریان‌ از سمت ریاست سازمان هواپیمایی کشوری خبرنگار انتخاب مطلع شد این استعفا برای فرار وزیر راه از استیضاح بود

به گزارش انتخاب بعد از سقوط هواپیمای ایران 140 بسیاری از کارشناسان قصور وزارت راه و رئیس سازمان هواپیمایی کشور را علت اصلی این حادثه می دانستند چرا که با وجود تذکر و اخطار های مکرر در رابطه با این هواپیما اجازه پرواز صادر شد و در نهایت جان شماری از هم وطنان فدای این کوتاهی و بازی های پس پرده شد .

پس ار حادثه تلخ سقوط هواپیمای ایران 140 جلسات متعددی در این خصوص در مجمع نمایندگان تهران انجام گرفت تا جایی که حسین طلا دبیر مجمع نمایندگان تهران در مصاحبه ای مدعی شد : سازمان هواپیمایی مدیران زیادی را برکنار کرد تا این هواپیما اجازه پرواز بگیرد .

گفته می شود نفوذ یک شرکت هواپیمایی خصوصی در سازمان هواپیمایی کشور که باعث ادامه فعالیت های این شرکت با وجود تمام کاستی های آن و سوانح متعدد هوایی که حتی در دو روز گذشته شاهد بروز دو مورد از آن ها بوده ایم شده است و همچنین حادثه سقوط هواپیما ایران 140 و تمامی حواشی پشت پرده آن وزیر راه را تا پای استیضاح آورده بود که استعفای ناگهانی علیرضا جهانگیریان از ریاست سازمان هواپیمایی کشور باعث فرار رو به جلو آخوندی خواهد شد .


از طباطبایی نماینده مردم نائین در مجلس شورای اسلامی و حسین طلا نماینده تهران که پیش ازاین پیگیر علل سقوط هواپیمای ایران 140 بود به عنوان طراحان این استیضاح نام برده میشود .

طبق شنیده های خبرنگار انتخاب ، وزارت راه با قبول استعفای رئیس سازمان هواپیمایی که بعد از سقوط ایران 140 و کشته شدن هم وطنان عزیزمان حتی عذر خواهی هم نکرده بود قصد بر بی رنگ کردن کوناهی وزیر و جلوگیری از استیضاح او دارد .

 

اخبار سیاسی - انتخاب

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------