آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

مطهری: توافق هسته‌ای فصل جدیدی را آغاز می‌کند



اخبار,اخبار سیاسی ,علی مطهری

نماینده تهران با اشاره به توفیق هسته‌ای و توافق با گروه 1+5 گفت: در حقیقت یک دوره‌ی جدیدی در انقلاب اسلامی آغاز شده است و این توفیق ارزشمند و تاثیر گذار است.

به گزارش خانه ملت علی مطهری درباره توافق هسته ای گفت: توافق هسته‌ای فصل جدیدی را در عرصه‌ی روابط خارجی و بهبود فضای اقتصادی ایجاد می‌کند و این توافق در حل و فصل بسیاری از مسائل منطقه‌ای تاثیرگذار خواهد بود.

نماینده تهران  با اشاره به توفیق هسته‌ای و توافق با گروه 1+5 گفت: در حقیقت یک دوره‌ی جدیدی در انقلاب اسلامی آغاز شده است و این توفیق ارزشمند و تاثیر گذار است.

وی افزود: با روابط بهتر با کشورهای مختلف ما می‌توانیم بهتر به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی دست یابیم و بر خلاف تفکراتی که معتقدند ما نباید با کشورهای غربی ارتباط داشته باشیم آنچه که بهتر است ارتباط با این کشورهاست و در این مسیر ما آسان‌تر می‌توانیم به هدفهای انقلاب اسلامی دست یابیم.

وی در ارتباط با شرایط جدید کشور بعد از حصول توافق هسته‌ای گفت:‌ اهداف توسعه‌ای تغییری نکرده است و کار تلاش و ایجاد رونق اقتصادی همچنان یک اصل مهم درکشور ماست و این توافق باعث تسهیل در دستیابی به این اهداف خواهد شد.

علی مطهری تاکید کرد:‌ رونق اقتصادی و توسعه روابط سیاسی و حل مسائل منطقه‌ای با اهتمام وتلاش دولت و مردم باید بعد از توافق مورد توجه قرار گیرد و هر کشوری که مردم آن اهل تلاش و کار باشند آن کشور موفق است و باید در هر شرایطی به این مهم توجه نمود.

مطهری در گفت و گو با ایسنا در این خصوص گفت: این موضوع از این بابت اهمیت دارد که ما رسیدن به آرمان‌هایمان را از درون خود جستجو کنیم نه از بیرون.

 

اخبار سیاسی - خانه ملت

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------