آخرین اخبار سیاسی

سعید لواسانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش‌ها به تصمیم زاکانی برای ساخت مسجد در پارک قیطریه

سید سعید لواسانی از تصمیم زاکانی شهردار تهران برای ساخت مسجد در پارک قیطریه انتقاد کرد. به گزارش دیده بان ایران، سید سعید لواسانی امام جمعه…

محسن هاشمی: برای انتخابات مجلس دعوت شده‌ام



اخبار,اخبار سیاسی , محسن هاشمی رفسنجانی

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برخی دعوت‌های خصوصی از وی برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که نیاز باشد؛ دعوت برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی را رد نمی‌کنم.

 محسن هاشمی رفسنجانی عصر امروز در جمع خبرنگاران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان اظهار داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هرگز نباید فرصت خدمتگزاری را رد کرد.

وی با اشاره به "خدمت به نظام اسلامی اولویت همه ما است" تصریح کرد: در خانواده آیت‌الله هاشمی ‌رفسنجانی نیز همه خدمت به نظام را اولویت خود می‌دانند.

هاشمی‌رفسنجانی تأکید کرد: خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اولویت نخست خانواده آیت‌الله هاشمی‌ رفسنجانی است.

 معاون دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به دعوت‌های صورت گرفته از وی برای حضور در انتخابات امسال مجلس تصریح کرد: اگر لازم باشد در انتخابات حضور می‌یابم.

وی از انجام برخی دعوت‌ها به‌صورت خصوصی از وی برای حضور در عرصه انتخابات خبر داد و گفت: ولی تاکنون از من به‌‌صورت عمومی دعوتی صورت نگرفته است.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه در این گونه انتخابات، خود کاندیداها وارد نمی‌شوند و باید از آنان برای این موضوع دعوت شود، بیان کرد: اگر دعوتی انجام شود؛ فضا را رصد کرده و در صورت نیاز وارد عرصه انتخابات (مجلس شورای اسلامی) می‌شوم.

هاشمی با اشاره به فعالیت‌های عمرانی صورت گرفته در دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: حدود 11میلیون مترمربع ساختمان و نیز حدود 40میلیون مترمربع فضای دانشگاهی در دانشگاه‌های آزاد اسلامی در سراسر کشور وجود دارد.

وی بیان کرد: یک‌پنجم فضاسازی دانشگاه آزاد را فضاهای مسقف تشکیل می‌دهد و در مجموع می‌توان گفت که 20میلیون مترمربع ساخت‌وساز در این دانشگاه صورت گرفته است.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: با این مقدار ساخت‌وساز و با وجود یک‌میلیون و 700هزار دانشجو، دانشگاه آزاد کشور از متوسط استاندارد ملی نیز فراتر رفته است.

 

اخبار سیاسی - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------