آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

طراحان گشت ارشاد در خانه‌های سازمانی و ایزوله زندگی می‌کنند!

اعتمادآنلاین | علی قلهکی، فعال رسانه‌ای نوشت: ‌برآوردم این است که طراحانِ بازگشتِ گشت ارشاد (طرح نور) عموما افرادی هستند که در شهرک‌های…

صالحی: احتمالا زاکانی در خواب دیده است که من گفتم «دعا کنید توافق نشود»



اخبار,اخبار سیاسی ,سازمان‌انرژی‌اتمی

رییس‌سازمان‌انرژی‌اتمی گفت: آقای‌زاکانی را می‌شناسم اما با توجه به اینکه توفیق آشنایی از نزدیک و صحبت درگوشی خاصی با ایشان را ندارم احتمالا این دیدار را در خواب دیده‌اند.

 علی‌اکبر صالحی عصر امروز (سه‌شنبه) در حاشیه نشست مرکز الگوی ایرانی اسلامی جمع خبرنگاران در واکنش شما به اظهارات آقای زاکانی نماینده مجلس که به نقل از شما گفته است «دعا کنید برجام توافق نشود»، گفت: من درباره صحبت های این نماینده مجلس که هیچ شناخت و دوستی از نزدیک با ایشان ندارم نمی‌توانم صحبت کنم.

وی افزود: ایشان باید با مسئولیت‌پذیری بیشتری صحبت کند. البته من آقای زاکانی را می شناسم اما با توجه به اینکه توفیق آشنایی از نزدیک و صحبت درگوشی خاصی با ایشان را ندارم احتمالا آقای زاکانی این دیدار را در خواب دیده‌اند.

وی ادامه داد: اهل تکذیب کردن بی‌دلیل نیستم. شاید فردا بگویند صالحی دینش را عوض کرده و بعد هم ما را مجبور کنند تکذیب کنیم.

وی افزود: جالب اینجاست که همان روزی که بنا بر ادعای آقای زاکانی من به ایشان گفته‌ام دعا می‌کنم که برجام به هم بخورد پسر آقای ظریف در مجلس عروس فرزند آقای جان کری بوده و همزمان آقای عراقچی هم حرف‌های دیگری زده است که این صحبت ها باورنکردنی است .

دکتر صالحی ضمن انتقاد از نحوه اظهارنظر غیر مسئولانه نماینده اصولگرای مجلس یادآور شد: آیا این رفتار آقای زاکانی در جهت ایجاد وحدت مدنظر رهبری بوده است؟ مگر رهبری نفرموده‌اند مراقب باشید این توافق هسته‌ای ایجاد دودستگی در کشور نکند؟ آیا بیانات ایشان جز در جهت خدشه‌دار کردن و لجن‌مالی کردن کل مذاکرات هسته‌ای نیست؟

صالحی تصریح کرد: مسئله اینجاست که به راستی چرا باید این حرف‌های نامربوط مطرح شود و بعد هم از ما انتظار تکذیب کردن را داشته باشند؟

وی افزود: اگر کسی می‌خواهد نقد کند، نقد باید صحیح، عادلانه و خداپسند باشد. چرا باید حرف نامربوط بزنند و آن وقت از ما می‌خواهند این حرف‌ها را تایید یا تکذیب کنیم.

وی گفت: معروف است که می‌گویند کسی که نصف علم را دارد از آن کسی که علم ندارد خطرناک‌تر است چرا که به اعتبار آن نصف علمش می‌تواند حرف‌ها و اقدامات خطرناک صورت دهد.

رییس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: الان در شرایطی هستیم که باید با دقت، حساسیت و هوشیاری سعی کنیم بهانه به دست دشمن ندهیم و با همه احساس و درایت خود سعی کنیم که دوگانگی بر سر موضوع هسته‌ای میان جامعه ایجاد نشود.

صالحی گفت:‌ برای اولین بار در تاریخ است که کشوری بدون آنکه به قطعنامه‌های شورای امنیت عمل کند همه آنها را لغو و فعالیت‌های هسته‌ای خود را پیش می‌برد و تحریم‌ها را نیز بر می‌دارد اما باز هم عزیزانی می‌آیند و از این صحبت‌ها می‌کنند. ما نقد صحیح را به جان می‌خریم اما اینگونه صحبت‌ها چه جایگاهی دارد.

وی همچنین با اشاره به اینکه گفته می‌شود امروز در شورای عالی امنیت ملی جلسه مهمی در رابطه با موضوع هسته‌ای برقرار بوده است، نتیجه این جلسه چه بود، گفت: جلسات شورا محرمانه است و نتایج آن تا وقتی که رییس شورا درباره آن به نتیجه برسد محرمانه می‌ماند. 

 

اخبار سیاسی - انتخاب

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------