آخرین اخبار سیاسی

دور جدید طرح حجاب و عفاف  ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

برخوردهای خیابانی در موضوع حجاب؛ بدون‌ برنامه، بی‌قاعده و فاقد تدبیر | «تذکر خاص» به آمران طرح «نور»

دور جدید طرح حجاب و عفاف در میادین و خیابان‌های مهم اغلب شهرهای بزرگ کشور چنان گسترده و پرحاشیه آغاز شد که عده‌ای آن را لشگرکشی خیابانی…

واکنش اشرفی اصفهانی به شکایت بقایی



اخبار,اخبار سیاسی,شکایت بقایی از اشرفی اصفهانی

این شکایت ها تلاشی فرافکنانه از جانب این جریان سیاسی است چرا که می خواهند از این طریق خود را برای انتخابات مجلس تطهیر کنند.

به گزارش جمهوریت عادل حیدری وکیل‌مدافع حمید بقایی گفته است که موکلش از حجت الاسلام والمسلمین محمد اشرفی اصفهانی رئیس هیات بدوی رسیدگی به تخلفات نهاد ریاست‌جمهوری شکایت کرده است.

اشرفی اصفهانی سومین نفر از دولت حسن روحانی که مورد شکایت نزدیکان محمود احمدی نژاد، رییس جمهور سابق واقع می شود. پیش از این شخص محمود احمدی نژاد از اسحاق جهانگیری ، اسفندیار رحیم مشایی از مصطفی پورمحمدی  نیز شکایت کرده بودند.

اشرفی اصفهانی در این خصوص با بیان این که از شکایت بقایی علیه خود استقبال می کنم می گوید:  : بنای ما در دولت این نبود که تخلفات این افراد را در صحبت هایمان در رسانه ها علنی کنیم اما به نظر می رسد رویه این افراد به خودی خود به گونه ای است که خواه ناخواه تخلفاتشان بیان شود.

رئیس هیات بدوی رسیدگی به تخلفات نهاد ریاست‌جمهوری در ادامه این مطلب افزود: اگر این گروه می خواهند بیش از این تخلفاتشان مورد افشاگری دولت واقع نشود نباید مکررا فرافکنی کرده و شکایت می کردند اما در حال حاضر نیز ما پاسخگوی شکایت آقایان هستیم و مستندات کافی و وافی در مورد تخلفات آن ها داریم که به وقت ارائه خواهیم داد.

سکوت در برابر تخلفات دولت قبل بر اساس قانون، اخلاق و شرع جایز نیست

اشرفی اصفهانی با بیان این که سکوت در برابر تخلفات دولت قبل اخلاقا، قانونا و شرعا جایز نیست تصریح کرد: باید حقایق برای مردم روشن شود و همان طور که آقای جهانگیری نیز تاکید کردند سند تخلفات دولت قبل نیز موجود است.

وی  در خصوص محور شکایت بقایی علیه خود تصریح دارد: صحبتی از جانب بنده مطرح شد که در فرم مصاحبه نبود بلکه در یک دیدار دوستانه به کسی گفتم که از یکی از مسئولان امنیتی کشور گزارشی به مارسید مبنی بر این که بقایی پول هایی را از کشور خارج کرده است اما این حرف را جهت درج در رسانه یا جایی نگفتم اما متاسفانه رسانه ای این صحبت ها را دامن زد و بنده به سازمان بازرسی نیز در این خصوص پاسخ دادم.

اشرفی اصفهانی با بیان این که این شکایت ها تلاشی برای تطهیر احمدی نژادیون  است گفت: این شکایت ها تلاشی فرافکنانه از جانب این جریان سیاسی است چرا که می خواهند از این طریق خود را برای انتخابات مجلس تطهیر کنند.

وی ادامه داد: همه می دانند گره های کور در کشور نتیجه سیاست ها و ریخت و پاش های دولت قبل است و امروز باید دولت آقای رحانی با چنگ و دندان و رایزنی مشکلات را حل کند

اشرفی اصفهانی در این خصوص تاکید کرد: تفکری که در روزهای ابتدایی کار خود سازمان مدیریت و برنامه ریزی را منحل و مدعی می شود هر آنچه من می گویم قانون است ، نتیجه ای جز آسیب برای کشور به دنبال ندارد.

رئیس هیات بدوی رسیدگی به تخلفات نهاد ریاست‌جمهوری تصریح کرد: قوه قضاییه در حال برخورد محکم و مناسب است و در حال رسیدگی به پرونده های تک تک این افراد است و این افراد جویی عمل کرده اند که راه گریزی ندارند و باید پاسخگو باشند.

اخبار سیاسی - جمهوریت

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------