آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه معاون وزیر ورزش به گشت ارشاد و برخورد سخت با جوانان

طعنه سینا کلهر معاون امور جوانان وزارت ورزش به برپایی مجدد گشت‌های ارشاد و برخورد بخاطر حجاب سینا کلهر معاون جوانان وزیر ورزش نوشت: ‏ای…

وکیل زنجانی: با این پرونده زندگی می‌کنم



اخبار,اخبار سیاسی,پرونده بابک زنجانی

وکیل بابک زنجانی، حجم پرونده موکلش را بسیار سنگین دانست و گفت: تا زمان دادگاه که 11 مهر اعلام شده است، فرصت مطالعه حتی یک سوم پرونده را هم نداریم.

رسول کوهپایه ای زاده روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود: پرونده موکلم 209 جلد و هر جلد آن بیش از 200 صفحه است؛ علاوه براین ها این پرونده از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است؛ شاید تا آن موقع فرصت مطالعه یک سوم پرونده را نیز نداشته باشیم.

وکیل بابک زنجانی با بیان اینکه با این پرونده دارم زندگی می کنم، اظهار داشت: پرونده آقای زنجانی همه زندگی شخصی، شغلی و حرفه ای ما را تحت تاثیر قرار داده است و با توجه به اینکه همه تلاش خود را برای مطالعه پرونده بکار گرفته ام، باید بگویم، زمانی تا روز دادگاه باقی نمانده است و حتی مطالعه یک سوم پرونده را بسیار بعید می دانم.

** سند و مدرک در این پرونده به مراجع قضایی اعلام شود
کوهپایه ای زاده در پاسخ به سوال دیگر ایرنا مبنی بر اظهارات عضو کمیته پیگیری پرونده بابک زنجانی در مجلس شورای اسلامی و داشتن سند و مدرک در این پرونده، اظهار داشت: من نیز این اظهارات را از رسانه ها شنیدم.

وی افزود: اگر هم سند و مدرکی دارند باید به قوه قضاییه ارایه دهند. این کمیته در صورت داشتن سند و مدرکی که به کشفیات کمک می کرد، مکلف به ارایه آن به قوه قضاییه بود؛ بعد از دو سال اعلام می کنند کشف جدید دارند ؛ بهتر است به جای اظهار نظر، موارد را به قوه قضاییه گزارش می کردند.

به گزارش ایرنا، اوایل زمستان سال 92 بود که خبر دستگیری بابک زنجانی در رسانه ها منتشر شد؛ با بدهی رقمی معادل 2 میلیارد یورو که گفته می شد بابک زنجانی در جریان خرید و فروش نفت به این میزان به وزارت نفت بدهکار شده است.

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضاییه در هشتاد وسومین نشست خبری خود با بیان اینکه هشت وکیل مشغول مطالعه پرونده بابک زنجانی هستند، گفته بود، پرونده نفتی آقای بابک زنجانی و دو تن از متهمین، هشت وکیل دارد که چهار تن از طرف وزارت نفت، یک تن از طرف بابک زنجانی و سه تن از طرف دو متهم دیگر مشغول مطالعه آن هستند.

وی با بیان اینکه این پرونده سنگین است و اوراق زیادی دارد، ادامه داد: 11 مهر سال جاری، جلسه رسیدگی به این پرونده تعیین شده است که اگر وکلا تا آن موقع مطالعه را تمام کنند، دادگاه، برگزار می شود.

اخبار سیاسی - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------