آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

اظهارات وکیل‌ زنجانی پس از پایان دادگاه



اخبار,اخبار سیاسی,پرونده بابک زنجانی

وکیل‌مدافع بابک زنجانی روند اولین جلسه رسیدگی به پرونده موکلش را مثبت ارزیابی کرد و گفت: امیدوارم دادگاه در زمان بیان دفاعیات موکلم علنی برگزار شود.

رسول کوهپایه زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری نخستین جلسه دادگاه، اظهار کرد: دادگاه روال قانونی را طی کرده و در جلسه امروز، بخشی از کیفرخواست قرائت شد.

وی درباره انتشار برخی اخبار مبنی بر اینکه 6 گروه از وکلا در پرونده بابک زنجانی فعالیت می‌کنند، گفت: این موضوع کذب محض است.

کوهپایه زاده با اشاره به اینکه طبق قانون هیچ کس نمی تواند بیش از سه نفر وکیل داشته باشد، ادامه داد: تا این لحظه در پرونده موکلم که در شعبه 15 دادگاه انقلاب مطرح رسیدگی است، فقط یک نفر یعنی بنده وکالت وی را بر عهده دارم.

وی گفت: امیدوارم پس از اتمام قرائت کیفرخواست، دادگاه دفاعیات آقای زنجانی و اظهارات بنده علنی باشد تا رعایت عدالت انجام شود.

کوهپایه‌زاده بیان کرد: تشخیص اینکه اتهامات وارده به موکلم درست است یا خیر بر عهده دادگاست.

وی با اشاره به اینکه درخواست استمهال ما همچنان به قوت خود باقی است، اظهار کرد: پس از قرائت کیفرخواست و دفاع موکل و بنده، امیدوارم با درخواست استمهال ما هم موافقت شود.

 

اخبار سیاسی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------