آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

دبيركل جمعيت اصولگرای « فداييان اسلام»: من، قديمى ترين زندانى سياسى طاغوت، از «سيد حسن» مى خواهم كانديدا شود



اخبار,اخبار سیاسی , انتخابات مجلس

عبدخدایی گفت: ضرورت نگهداری پرچم توحید ایجاب می کند که نوه حضرت امام (ره) در انتخابات کاندیدا شود و مردم به او رای دهند، چراکه ایشان مجتهد، باسواد و اگاه به ضرورت های جامعه است.

محمد مهدى عبدخدايى دبيركل جمعيت فداييان اسلام كه يك تشكل اصولگراست،خواستار كانديداتورى آيت الله سيدحسن خمينى شد.

عبدخدایی در گفتگو با هفته نامه طلوع صبح اظهار داشت: حسن آقای خمینی از سلاله پاکی هستند و از نوادگان نابغه حضرت امام خمینی ایشان هستند. تالیفات و کتاب هایی که ایشان منتشر کرده اند و تدریس دروس حوزوی در سطح خارج، نشان دهنده ی دانش یادگار امام (ره) است.

وی افزود: به نظر بنده، حضور حاج سیدحسن آقا در انتخابات مجلس خبرگان ضرورت دارد. هویت ما فرمان می دهد که در انتخاباتی شرکت کنیم که بهترین نوه امام در آن حضور دارد.

دبیرکل جمعیت فداییان اسلام تصریح کرد: آیت الله سیدحسن خمینی، مطالعات تاریخی بسیار خوبی دارد و دقیقا می داند علت عقب ماندگی خاورمیانه چیست و تشیع هم اکنون در چه قله ای ایستاده که الهام بخش دنیا در مسئله ی آزادی و مبارزه با استکبار شده است.

عبدخدایی خاطرنشان کرد: ایران را همه با نام امام خمینی می شناسند، حسن آقا هم نوه امام هستند، در واقع باید بگویم ما اهل کوفه نیستیم که نواده ی امام کاندیدا بشود و به ایشان رای ندهیم.

وی گفت: وفای ما به امام (ره) طوری است که باید به حاج حسن آقا رای دهیم.

دبیرکل جمعیت فداییان اسلام افزود: نمی توانیم بگوییم امام خمینی معصوم است اما ایشان توانست بعد از هزار و چهارصدسال، حکومتی را رقم بنزد که قله های توحید را فتح کند. همانطور که می دانید، اولین اقدام پیغمبر دعوت به توحید بوده است، ایشان حتی در نامه ای به قیصر روم این موضوع را مطرح می کند.

وی افزود: مردم ایران پیش از اسلام نیز زرتشتی و موحد بودند، امروز هم تنها حکومتی که در دنیا پرچم توحید در دست دارد، ایران است.

عبدخدایی اضافه کرد: ضرورت نگهداری پرچم توحید ایجاب می کند که نوه حضرت امام (ره) در انتخابات کاندیدا شود و مردم به او رای دهند، چراکه ایشان مجتهد، باسواد و اگاه به ضرورت های جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: نهاد خبرگان بسیار با اهمیت است و وظیفه ی آن همراهی با رهبر معظم انقلاب است، در واقع باید کاری کرد که کار به دست کسانی بیافتد که قدرت کاربری دارند.

دبیرکل جمعیت فداییان اسلام افزود: ضرورت دارد حسن آقا کاندیدا شوند و به مجلس خبرگان راه پیدا کنند و به بیان حقایق اسلام ناب محمدی که پدربزرگشان معرف آن بودند، بپردازند.

عبدخدایی اضافه کرد: جا دارد مردم با نهایت اگاهی و بصیرت به نوه بزرگوار حضرت امام (ره) رای مثبت دهند، به نظر بنده، استقبال مردم از حسن آقا در انتخابات خیلی خوب خواهد بود.

دبیرکل جمعیت فداییان اسلام با اشاره به برخی تلاش ها برای وارونه جلوه دادن رابطه ی سید حسن خمینی و رهبر معظم انقلاب گفت: حاج حسن آقا جز شخصیت هایی است که همواره با رهبری همراه بوده است و روابط شان با رهبری خیلی خوب است.

وی افزود: هر وقت مصاحبه مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد خمینی را در مورد رهبری حضرت آیت الله خامنه ای و حمایت از ایشان را از تلویزیون می بینم، بال در می آورم

وی افزود: حسن آقا به حاکمیت دین، قرآن و قانون اساسی معتقد است. بنابراین انچه برخی درباره دوپاره شدن حاکمیت با ورود ایشان می گویند، به هیچ وجه امکان پذیر نیست. حقیقت آن است که با حضور حسن آقا و جوانانی با فضل مثل ایشان، مملکت پویاتر می شود و سرعت پیشرفت آن بیشتر می شود.


عبدخدایی گفت: من بعنوان یک ایرانی و قدیمترین زندانی سیاسی قبل از انقلاب از آیت الله سید حسن خمینی می خواهم که برای تدوام حکومت اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری کاندیدا شود.

 

اخبار سیاسی - هفته نامه طلوع صبح

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------