آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نگهداری مواد مخدر توسط فرزند معاون سابق قوه قضائیه؟ | افشای راز خودروهای مازراتی، پورشه و بنز در جلسه دادگاه

چهارمین جلسه در سال ۱۴۰۳ از دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون سابق قوه قضائیه در دادسرای رسیدگی به جرایم اقتصادی برگزار شد. به گزارش…

وکیل شرکت HK: بابک زنجانی 5 شناسنامه با هویت مختلف دارد



اخبار,اخبار سیاسی ,اتهامات بابک زنجانی

وکیل شرکت نفتی HK با بیان این که بابک زنجانی 5 شناسنامه با هویت مختلف دارد، گفت: این متهم 24 فقره سند صورتحساب بانکی سوئیفت و امثال آن را جعل کرده است.

غلامحسین صادقی قهاره روز چهارشنبه در هشتمین جلسه رسیدگی به اتهامات بابک زنجانی که به صورت علنی در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران و به ریاست قاضی ابوالقاسم صلواتی برگزار شد، این مطالب را عنوان کرد.

وکیل شرکت نفت HK پس از صحبت های اولیه قاضی صلواتی و به دستور او برای طرح شکایت در جایگاه حاضر شد که وی در مقدمه طرح شکایتش اظهار داشت: وظیفه خود و پرسنل شرکت نفت می دانم تا از زحماتی که در تشکیل و تکمیل این پرونده به عمل آمده است، تشکر کنم؛ بازپرسی، دادستانی و معاون دادستانی تهران در این پرونده زحمات بسیاری متقبل شده اند و از ضابطان دستگاه قضا، وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی، معاون حقوقی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بانک مرکزی به منظور مطالعه پرونده 209 جلدی نیز تشکر می کنم.
 
** دفاعیات مطرح شده متهم نفتی بیشتر حواشی بود
صادقی قهاره با بیان این که ابتدا به دفاعیات روزهای گذشته متهم پاسخ می دهم و سپس شکایت اولیه را مطرح می کنم، گفت: در مقام پاسخگویی به دفاعیات متهم، به نظرم رسید ماهیتی که بشود روی آن دفاع نام گذاشت؛ مشاهده نکردم و بیشتر مسایل جنبی و حواشی بود.

وی اضافه کرد: در این جا به مسایل حاشیه ای توجه نمی کنیم و مهم اصل کیفرخواست و دفاع در برابر کیفرخواست قرائت شده است.
 
** بحث اصلی شرکت نفت وصول بیت المال است
وکیل شرکت نفت بحث اصلی این شرکت را وصول بیت المال عنوان کرد و ادامه داد: هیچ طلبکاری خوشش نمی آید مالی را در اختیار بگیرد که ده ها معارض دارد چون وجود ده ها معارض موجب می شود آن مال کلی مسایل جنبی و حاشیه ای داشته باشد.

 

اخبار سیاسی - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------