آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

مرعشی: آیت الله هاشمی بزرگتر از آن است که از حملات تندروها برنجد و صحنه سیاست را ترک کند



اخبار,اخبار سیاسی ,انتخابات مجلس

مرعشی در رابطه با کاندیداتوری خود در انتخابات مجلس گفت: من شایسته این کار نیستم چراکه باید مجلسی در طراز ملت ایران شکل گیرد و انسان های نیرومندی به آن ورود پیدا کنند.

وی افزود: انتخابات تنها مسیر اصلاح امور کشور است و ما باید در هر شراطی دست به انتخاب بزنیم، این امر مهمی است که باید ملکه ذهن ایرانیان شود.

مرعشی اضافه کرد: در هر دوره ای که به هر دلیلی در انتخابات حاضر نشدیم کشور ضربه و لطمه دیده است، لذا تصمیم قاطع ما این است که با رعایت همه دغدغه های مقام معظم رهبری و نظام و با هماهنگی همه گروه های اصلاح طلب به صورت متحد در انتخابات شرکت کنیم.

وی در رابطه با هجمه های صورت گرفته به آیت الله هاشمی پس از اعلام کاندیداتوری او برای انتخابات خبرگان گفت: آیت الله هاشمی شخصیت تاثیرگذاری است و جمعی از مخالفین ایشان این تاثیرگذاری را بر نمی تباند، البته این موضوع جدیدی نیست و این ها همیشه در موضعی بودند که مانع این موضوع شوند که البته موفق نمی شوند.

مرعشی اضافه کرد: تندروها ممکن است برای آیت الله هاشمی زحمتی درست کنند، اما ایشان بزرگتر از آن است که از این حملات و هجمه برنجد و صحنه سیاست را ترک کند.

وی در رابطه با کاندیداتوری احتمالی سیدحسن خمینی گفت: کاندیداتوری سیدحسن آقا در انتخابات خبرگان آغاز بسیار خوبی برای ورود ایران به عرصه سیاسی است. ما نیاز به شخصیت هایی جوانی داریم که بتوانند به تدریج بدرخشند.

 

اخبار سیاسی - انتخاب

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------