آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

ظریف: بیش از هرچیز نیازمند همدلی ملی هستیم



اخبار,اخبار سیاسی,محمد جواد ظریف

محمد جواد ظریف در سفر روز پنج‌شنبه‌اش به قم پس از زیارت بارگاه کریمه اهل بیت (سلام الله علیها) به دیدار مراجع عظام تقلید حضرات آیات مکارم شیرازی، وحید خراسانی، صافی گلپایگانی، موسوی اردبیلی و جوادی آملی رفت.

وزیر امور خارجه در این سفر یک روزه با رئیس و معاونان جامعه المصطفی(ص) و همچنین حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی نیز دیدار و گفت‌و‌گو کرد .

وزیر امور خارجه در این دیدارها ضمن عرض تشکر از دعاهای خیر و حمایت های مستمر و راهنمایی های موثر مراجع معظم تقلید نسبت به سیاست خارجی کشور و تیم مذاکره کننده، گزارشی از روند اجرای برجام و آخرین تحولات عراق، سوریه، یمن و عربستان را به استحضار آیات عظام رساند.

وی با اشاره به شرایط پسابرجام اظهار داشت: ما در این زمان برای استفاده از فرصت‌های بوجود آمده، بیش از هرچیز نیازمند همدلی ملی هستیم. اگر ما از این فرصت استفاده نکنیم طرف مقابل استفاده خواهد کرد.

ظریف با توجه به تحولات منطقه تصریح کرد: بحرانهای موجود راه حل نظامی ندارد. ما باید بتوانیم به توقف جنگ و درگیری بین مسلمانان کمک کنیم. ارتباط هرچه بیشتر علمای جهان اسلام می تواند در کاهش فضای تنش آمیز موجود موثر باشد.

در این سفر دکتر خوشرو سفیر کشورمان در سازمان ملل، ظریف را همراهی کرد. 

 

اخبار سیاسی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------