آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

هاشمی رفسنجانی: بارها گفته ایم که مبارزه با تروریسم اراده جهانی می خواهد



اخبار,اخبار سیاسی ,رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

وی با توجه بر اینکه جمهوری اسلامی ایران خود اولین قربانی اقدامات تروریستی گروه های تروریستی است، تأکید کرد: اگر به موضع اصولی ایران در مبارزه با تروریسم توجه می شد، شاید اکنون ابعاد آن در منطقه و جهان به این وسعت نبود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با محکوم کردن اقدامات تروریستی اخیر گفت: بارها خاطر نشان کرده ایم که مبارزه با گروه های تروریستی، عزم و اراده منسجم جهانی را طلب می کند.
 
آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی در ابتدای جلسه روز شنبه مجمع تشخیص مصلحت نظام با ابراز تأسف از فجایع رخ داده توسط گروه های تروریستی تکفیری و داعشی افزود: خطر توسعه تروریسم در جهان به ویژه کشورهای مطرح و صنعتی بسیار جدّی و مهم است که نمونه اخیر آن در کشور فرانسه بود و ما کلا ترورها را محکوم می کنیم.

وی با توجه بر اینکه جمهوری اسلامی ایران خود اولین قربانی اقدامات تروریستی گروه های تروریستی است، تأکید کرد: اگر به موضع اصولی ایران در مبارزه با تروریسم توجه می شد، شاید اکنون ابعاد آن در منطقه و جهان به این وسعت نبود.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام لزوم آگاهی و هوشیاری نیروهای نظامی، امنیتی و مردم را برای مقابله با فعالیت ها و اقدامات تروریستی گروه های معاند و تکفیری خواستار شد.
 
گزارش وزیر اطلاعات از اشراف امنیتی در مناطق مرزی
در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین سید محمودعلوی وزیر اطلاعات نیز از اشراف اطلاعاتی و امنیتی نیروهای این وزارتخانه به اقدامات و عملکرد گروه های تروریستی در مناطق مرزی ایران گزارشی ارائه کرد.
 
حفظ آمادگی و هوشیاری همه نیروهای انتظامی برای مقابله با تحرکات
محسن رضایی دبیر مجمع نیز با ارائه تحلیلی از چگونگی انجام عملیات تروریستی داعش در فرانسه، بر ضرورت حفظ آمادگی و هوشیاری همه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی برای مقابله با تحرکات این گروهک تأکید کرد.

گروهک تروریستی داعش در روزهای اخیر اقدامات تروریستی در کشورهای افغانستان، عراق، بیروت و فرانسه انجام داد که باعث به خاک و خون کشیده شدن ده ها نفر شد. 

 

اخبار سیاسی - روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------