آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

صدور کیفرخواست برای سعید مرتضوی



 اخبار,اخبار سیاسی,پرونده سعید مرتضوی

مدیر کل حقوقی و دعاوی سازمان تامین اجتماعی از صدور کیفرخواست و قرار مجرمیت برای سعید مرتضوی خبر داد.

عمران نعیمی در گفت وگو با ایرنا با اشاره به ادعای جدید سعید مرتضوی مبنی بر صدور قرار منع تعقیب وی، گفت: سعید مرتضوی در گفت وگو با یکی از رسانه ها اعلام کرده بود در خصوص انعقادتفاهم نامه شرکت سورینت قشم و آقای بابک زنجانی، نسبت به وی قرارمنع تعقیب صادر و باتایید دادستان نهایی و قطعی شده است؛ در حالی که این موضوع صحت ندارد.

این مقام در سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: در این خصوص علی رغم ادعای سعید مرتضوی، نسبت به وی قرار مجرمیت و کیفرخواست صادر شده و در حال حاضر موضوع در شعبه ۱۰۵۷ دادگاه کیفری ۲ مجتمع قضایی کارکنان دولت در حال رسیدگی است.

مدیر کل امور حقوقی و دعاوی سازمان تامین اجتماعی درباره جزئیات پرونده، خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه رسیدگی در شعبه مذکور به صورت غیر علنی انجام می شود ؛ امکان اعلام عناوین اتهامی و جزئیات پرونده وجود ندارد.

سعید مرتضوی روز گذشته در گفت وگو با رسانه ای از صدور قرار متع تعقیب خود خبر داد و گفت: بازپرس دادسرای کارکنان دولت پس از انجام رسیدگی های لازم، در قضیه بابک زنجانی برای او قرار منع پیگرد صادر کرده و این قرار با تایید دادستان تهران، نهایی و قطعی شده است.

 

اخبار سیاسی - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------