آخرین اخبار سیاسی

عراقچی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

عراقچی: پس از اقدام نظامی، زمان ورود به میدان سیاست و دیپلماسی است

دبیر شورای راهبردی سیاست خارجی و معاون سابق وزارت خارجه گفت: مذاکرات سیاسی دست آوردهای میدانی را نقد می‌کند. باید پس از زدن ضربه نظامی وارد…

پیام‌ روحانی به سران کشورهای اسلامی



اخبار,اخبار سیاسی, حسن روحانی

رئیس‌جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای به سران کشورهای اسلامی، فرا رسیدن میلاد پیامبر رحمت و محبت، را به آنان تبریک گفت

رئیس‌جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای به سران کشورهای اسلامی، فرا رسیدن میلاد پیامبر رحمت و محبت، را به آنان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد بیش از گذشته شاهد تحکیم پیوندهای وحدت و برادری در میان ملل اسلامی و برقراری صلح و آرامش در سراسر جهان باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست‌جمهوری، حسن روحانی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در پیام‌های جداگانه‌ای به سران کشورهای اسلامی، فرا رسیدن میلاد پیامبر رحمت و محبت، حضرت محمد مصطفی (ص) را به آنان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد در آستانه این میلاد فرخنده و مبارک، با تاسی به قرآن کریم و سنت حسنه آن بزرگوار، بیش از گذشته شاهد تحکیم پیوندهای وحدت و برادری در میان ملل اسلامی و برقراری صلح و آرامش در سراسر جهان باشیم.

روحانی در این پیام تصریح کرده است: اکنون بیش از هر زمان دیگر ضروری است تا کشورهای اسلامی با همکاری و تلاش مضاعف و با ارائه چهره واقعی اسلام رحمانی که رافت، عطوفت و رعایت حقوق همگان از اساسی ترین اصول آن است؛ تفسیر و تصویر نادرستی از دین مبین اسلام که خشونت و افراط گرایی از نتایج آن بوده و اسلام ستیزی و اسلام هراسی را بیش از گذشته به همراه آورده است، از سیمای نورانی اسلام بزدایند.

رئیس‌جمهوری افزوده است: در این راستا مشارکت جمعی ملل مسلمان در مبارزه علیه خشونت و افراط گری، ضرورتی اجتناب ناپذیر خواهد بود.

روحانی در بخش پایانی این پیام نیز از خداوند متعادل بهروزی و سرافرازی مسلمانان جهان را مسالت کرده است.

 

اخبار سیاسی - پایگاه اطلاع رسانی ریاست‌جمهوری

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------