آخرین اخبار سیاسی

محمد مهاجری،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

محمد مهاجری: آقای حدادعادل! حق‌مان همین است، نوش جان‌مان، نوش جان‌تان

مهاجری در یادداشتی نوشت: سال۸۲ احمدی نژاد آمد، پایش را روی دوش مااصولگراها گذاشت و شهردار شد. قند توی دلمان آب شده بود که چه هلویی رفته توی…

دلنوشته سخنگوی وزارت خارجه در آغاز سال نو



اخبار,اخبار سیاسی,سخنگوی وزارت خارجه

دعا کنیم کودکان در بستر خشونت فرصت لبخند به زندگی پیدا کنند

سخنگوی وزارت خارجه در آغاز سال نو میلادی دلنوشته تلگرامی منتشر و در آن تاکید کرد: آغاز سال نو میلادی بهانه‌ای است برای اینکه دعا کنیم تا کودکان در بستر اشغال و خشونت فرصت زندگی پیدا کنند.

حسین جابرانصاری در آغاز سال نو میلادی دلنوشته تلگرامی منتشر و در آن تاکید کرد: آغاز سال نو میلادی بهانه‌ای است برای اینکه هم دعا کنیم و هم تلاش تا کودکان در بستر اشغال و خشونت، فرصت نیل به حیات انسانی و لبخند به زندگی را پیدا کنند.

متن دلنوشته سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت خارجه به شرح زیر است:

سال نو ۲۰۱۶ میلادی در حالی آغاز می شود که ملت فلسطین در پی دهه ها مبارزه آزادیبخش هنوز در آرزوی استقلال و رهایی از اشغال و پی آمدهای تروریسم دولتی اسرائیل به سر می برد و منطقه غرب آسیا و در مقیاسی دیگر جهان نیز خسته از سیاست های مداخله جویانه، یکجانبه و خودسرانه قدرتهای بین المللی و امواج تروریسم و افراط گرائی کور همچنان گرفتار تبعات بحران های سیاسی و اجتماعی گسترده ای است که زمین و زمان را فرا گرفته است. آغاز سال نو میلادی بهانه ای است برای اینکه هم دعا کنیم و هم تلاش تا کودکانی که در بستر اشغال و خشونت و در دل آتش و خون متولد و بزرگ می شوند فرصت نیل به حیات انسانی و لبخند به زندگی را پیدا کنند.

 

اخبار سیاسی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------