آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

محسن رضایی: بیکاران در کشور از یک میلیون نفر به پنج میلیون نفر رسیده‌اند



اخبار سیاسی,خبرهای سیاسی,محسن رضایی

متأسفانه اشکالات نظام اداری و مدیریتی کشور و وجود برخی فسادها و تبعیض و پارتی بازی هنوز وجود دارد. بی اعتمادی به جوانان کشور و زد وخوردهای سیاسی مانع پیشرفت کشور است .

محسن رضایی نخستین نوشتارِ اینستاگرامی خود را در سال جدید، به موضوع اقتصاد اختصاص داد تا ضمن نشان دادن دغدغه همیشگی خود به این موضوع، از نخستین افرادی باشد که به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب لبیک می گوید.

به گزارش عصر ایران به نقل از  «پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی»، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن اشاره به اشکالات اداری و مدیریتی در کشور، از مسئولین خواست اگر قدرت و توانایی رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان را ندارند اجازه دهند نیروهای انقلاب وارد کار شده و انقلابی در عرصه اقتصاد کشور انجام دهند.

متن کامل این یادداشت کوتاه به شرح زیر است :

دولت های هاشمی و خاتمی و احمدی نژاد قول داده بودند که بیکاری و گرانی را حل کنند زحمات زیادی هم کشیدند ولی نتوانستند. بیکاران از یک میلیون نفر به پنج میلیون نفر رسیده اند.

آقای روحانی نیز سه سال است که می خواهد بیکاری را حل کند و تلاشهای زیادی هم کرده است ولی هنوز این مهم محقق نشده است. قریب به سه دهه است اشتغال و رفع بی کاری شعار دولت هاست اما اغلب جوانان کشور با بیکاری و جیب خالی دست به گریبان هستند. حتی هزینه های تحصیل خودرا ندارند.

رفع بیکاری و گرانی، نه با شعار ممکن است و نه با دست دراز کردن پیش هرکسی.

متأسفانه اشکالات نظام اداری و مدیریتی کشور و وجود برخی فسادها و تبعیض و پارتی بازی هنوز وجود دارد. بی اعتمادی به جوانان کشور و زد وخوردهای سیاسی مانع پیشرفت کشور است .

دولت ها باید اجازه دهند انقلاب اسلامی، وارد اقتصاد ملی شود. اگر هم خودشان نمی توانند باید اجازه بدهند نیروهای انقلاب همان طور که شاه را بیرون کردند، صدام حسین را از خاک کشور فراری دادند، فقر، بیکاری و تبعیض را از این کشور بیرون کنند.

 

اخبار سیاسی - عصر ایران

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------