آخرین اخبار سیاسی

مهاجری,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید

آقای ذوالنور، نایب‌رییس مجلس و نماینده قم در اظهاراتی که پایه اصلی‌اش نقد به آقای قالیباف است، به نکته قابل اعتنایی اشاره دارد که هر چند…

آرا منتخب سوم اصفهان ابطال شد/درخواست استاندار از وزیر کشور برای جویا شدن از علت ابطال آرا



اخبار سیاسی,خبرهای سیاسی,انتخابات مجلس

استاندار اصفهان گفت: صحت آرای منتخبان اول ،دوم ،چهارم و پنجم مورد تایید است و آرا نفر سوم باطل شده است و انتخابات اصفهان به میان دوره‌ای منتقل شده است.

به گزارش انتخاب به نقل از خبرگزاری ها، رسول زرگر پور،درنشست خبری صبح امروز اظهار کرد: طبق اطلاعیه شورای نگهبان صحت انتخابات در تمام 15 حوزه انتخابیه اصلی و 35 حوزه انتخابیه فرعی مورد تایید قرار گرفته و فقط دو شهرستان سمیرم و شهرضا به دور دوم رفته که 10 اردیبهشت انتخابات آنها انجام می شود.

وی با بیان اینکه صحت انتخابات حوزه شهرستان اصفهان تایید شده است ،اظهار کرد: براساس ابلاغیه شورای نگهبان که در اختیار استانداری قرار گرفته صحت آرای منتخبان اول ،دوم ،چهارم و پنجم مورد تایید است و آرا نفر سوم باطل شده است و انتخابات اصفهان به میان دوره‌ای منتقل شده است.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه نامه شورای نگهبان بعدظهر 29 اسفند به دفتر من رسید، بیان کرد: من روز اول سال 95 با وزیرکشور صحبت کرده و نکات خودم و اعتراض نفر سوم را به ایشان بیان کرده‌ام.

وی افزود: همچنین از وزیر کشور درخواست کرده ام علت ابطال آرا را از شورای نگهبان جویا شود.

زرگرپور ادامه داد: منتخب سوم مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری این اتفاق است و باید منتظر ماند تا چه ببینیم پیگیری‌های ایشان چه نتیجه ای دارد و با توجه به سابقه اتفاق افتاده نفر ششم در صورت به نتیجه نرسیدن اعتراض نفر سوم وارد مجلس می‌شود .

وی اظهار کرد: البته این تصور ماست چرا که طبق آرا نفر ششم اصفهان26/2 درصد آرا را به خود اختصاص داده است و این از یک چهارم آرا بیشتر است اما بازهم می گویم فصل الخطاب نظر شورای نگهبان است که هرچه بگوید اجرایی می شود

اخبار سیاسی - انتخاب

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------