آخرین اخبار سیاسی

سعید لواسانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش‌ها به تصمیم زاکانی برای ساخت مسجد در پارک قیطریه

سید سعید لواسانی از تصمیم زاکانی شهردار تهران برای ساخت مسجد در پارک قیطریه انتقاد کرد. به گزارش دیده بان ایران، سید سعید لواسانی امام جمعه…

توضیحات ابتکار درباره سخنرانی در نماز جمعه



اخبار ,اخبار سیاسی , سازمان محیط زیست

 

اخبار سیاسی - توضیحات ابتکار درباره سخنرانی در نماز جمعه

رئیس سازمان محیط زیست با بیان اینکه سخنرانی من پیش از خطبه‌های نمازجمعه تهران قطعی شده بود، گفت: دیشب خبر رسید که ممکن است سخنرانی من منتفی شود.

معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست در صفحه شخصی خود در فیس بوک نوشت: همراه سفر رییس جمهور به خوزستان هستم و ساعتی پیش مرکز بین المللی بازدیدکنندگان تالاب شادگان را دیدیم؛ رییس جمهور در خرمشهر به معضلات محیط زیست اشاره کرد و از برنامه و عزم دولت برای حل این مشکلات سخن گفت.

ابتکار در بخش دیگری از این پیام فیس‌بوکی خود خاطرنشان کرد: امشب عازم تهران هستم و برای فردا هم حضورم به عنوان سخنران پیش از خطبه‌ها در نماز جمعه قطعی شده بود تا به مناسبت هفته هوای پاک نکاتی را از این طریق به گوش شهروندان به خصوص مؤمنان نمازگزار برسانم که دیشب خبر رسید ممکن است سخنرانی من منتفی شود.«این توضیح را می‌دهم چون ظاهراً خبری مبنی بر عدم حضورم منتشر شده و به واسطه آن خبرنگاران عزیز مکرر امروز تماس گرفته و سؤال کردند.»

وی با تأکید بر اینکه بنده نخستین زنی نیستم که قبل از خطبه‌ها سخنرانی کرده است، گفت: تا آنجا که به یاد دارم مرحوم مریم بهروزی و همینطور خانم وحیددستجردی در زمان وزارت خود در این مکان سخنرانی داشتند خودم هم بارها در مساجد برای جمعیت‌های خانم و آقا سخنرانی کرده‌ام.

رئیس سازمان محیط زیست ادامه داد: یکبار هم در آفریقای جنوبی سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه بودم و حتی در ترومزوی نروژ برای مراسم اجرای ربانی جمعی مسیحی سخنرانی کردم بنده حتی یکی، دو هفته پیش در سیستان و بلوچستان که یکی از برادران مولوی اهل سنت دعوت کرد تا در نماز جمعه‌شان شرکت و سخنرانی کنم.

اخبار سیاسی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------