آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان | مقام آمریکایی: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ايران مطلع هستیم

برخی منابع محلی از شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان در شمال غرب اصفهان خبر می‌دهند. فارس نوشت: برخی منابع محلی از شنیده شدن صدای…

حکایت جاخالی دادن‌های روحانی



اخبار ,اخبار سیاسی ,حسن روحانی

 

اخبار سیاسی - فایننشال تایمز:
جاخالی روحانی در مقابل شلیک گلوله های تندروها

پس از انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور، آرامش در ایران حاکم شد. تندروهاکه از شکستشان در انتخابات ناامید شده بودند از شدت تعجب سکوت پیشه کردند.

فایننشال تایمز نوشت: پس از انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور، آرامش در ایران حاکم شد. تندروهاکه از شکستشان در انتخابات ناامید شده بودند از شدت تعجب سکوت پیشه کردند.

شش ماه از آغاز به کار دولت میانه رو روحانی می گذرد. با این حال صحنه سیاسی ایران باری دیگر آشنا به نظر می رسد. تندروها از گیجی ناشی از شکست در انتخابات بیرون آمده و سعی در پایان دادن به ماه عسل روحانی هستند.

یک مقام سابق ایران می گوید: کسانی که در نتیجه پیروزی روحانی شوکه شده بودند اکنون به دنبال هر فرصتی برای آزاد سازی خشم خود هستند.

فعلا، حملت این گروه ها ضعیف است و رئیس جمهور هم در مقابل آنان کوتاه نیامده است. پس از نادیده گرفتن انتقادها، او اکنون مقداری به این سخنان واکنش نشان می دهد.

هفته ی گذشته روحانی با استفاده از توییتر به صداوسیما فشار آورد تا مصاحبه زنده او را پخش کنند.  جنجال مصاحبه اخرین نمونه از اقدامات تندروها محسوب می شود.

خشم و عصبانیت اکثر تندروها توافق موقت هسته ای را نشانه رفته است.

اکنون هر اتفاق ناگواری در دولت هرچند کوچک  هدفی برای حمله به رئیس جمهور قرار می گیرد مانند ماجرای سبد کالا که در جهت کاهش فشار بر مردم بود.

تندروها که در مورد انتخابات اینده مجلس خطر را احساس می کنند سعی در ناتوان نشان دادن روحانی دارند و به دنبال به تحلیل بردن محبوبیت او هستند.

تریتا پارسی رئیس شورای ایرانی امریکایی می گوید: اگر روحانی در ماجرای هسته ای پیروز شود به سرمایه سیاسی قابل توجهی دست پیدا خواهد کرد.

فایننشال تایمز در پایان نوشت: در همین حین، روحانی درحالیکه تنش ها شدت می گیرد، در مقابل شلیک گلوله های تندروها جاخلی می دهد. 

اخبار سیاسی - انتخاب

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------