آخرین اخبار سیاسی

روابط ایران و پاکستان ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

نتایج ناملموس سفر رئیسی به پاکستان؛ استفاده از عبارات کلی درباره خط لوله خبرساز و وظیفه این کشور برای امنیت مرزها

ایران و پاکستان سه ماه بعد از تنش مرزی به وجود آمده بین دو کشور، در بالاترین سطوح سیاسی دیدارهایی را برنامه‌ریزی کردند و ابراهیم رئیسی…

انتقاد نمایندگان از کراوات زدن مشاور رئیس جمهور



اخبار ,اخبار سیاسی ,لایحه بودجه

 

اخبار سیاسی - تذکر 124 نماینده به عدم اجرای یک بند از لایحه بودجه سال 92/ انتقاد از کراوات زدن مشاور رئیس جمهور

124 نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر صنعت معدن و تجارت و امور اقتصادی و دارایی از عدم اجرای بند 77 لایحه بودجه سال 92 انتقاد کردند.

به گزارش مهر، در جلسه علنی نوبت عصر روز دوشنبه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور از سوی هیات رئیسه قرائت شد.

برخی از مهمترین این تذکرات به شرح زیر است:

رسایی نماینده مردم تهران در تذکری به رئیس جمهور از کراوات زدن مشاور رئیس جمهور در مجامع بین المللی که برخلاف عرف و آداب دینی است، انتقاد کرد.

124 نماینده مجلس در تذکری خطاب به وزیر صنعت معدن و تجارت و وزیر امور اقتصادی و دارایی بیان علت عدم اجرای بند 77 لایحه بودجه سال 92 را خواستار شدند.

افتخاری نماینده مردم تهران در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از عدم نظارت و ساماندهی دفاتر سینمایی و عدم رعایت حرمت ایام الله دهه فجر از سوی هنرمندان انتقاد کرد.

وی همچنین در تذکری به وزیر علوم خواستار رسیدگی به اردوهای دانشگاهی و رعایت عرف دانشگاه شد.

کوچکی نژاد نماینده رشت در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی خواستار پرداخت خسارت ناشی از برف گیلان شد.

نماینده چابهار در تذکری به وزیر امور خارجه از عدم رسیدگی به وضعیت مرزبانان گروگان گرفته شده توسط گروه های تروریستی انتقاد کرد.

جهانگیرزاده، محجوب و قاضی پور نمایندگان ارومیه و تهران در تذکری به وزیر صنعت معدن و تجارت خواستار جمع آوری سیگارهای قاچاق و جلوگیری از روند تسریع قاچاق سیگار شدند.

کارخانه ای نماینده مردم همدان در تذکری به وزیر صنعت معدن و تجارت خواستار کاهش نقش واسطه ها در کالاهای مورد نیاز مردم شد.

وی همچنین در تذکری به وزیر نیرو خواستار اقدام عاجل در خصوص مشکلات استان های کم آب شد.

کارخانه ای همچنین در تذکری به رئیس جمهور از عزل 6 هزار مدیر که موجب بی ثباتی در نظام مدیریتی شده است انتقاد کرد و خواستار توقف این روند تغییر مدیریتی شد.

شوهانی نماینده ایلام در تذکری به وزیر ورزش و جوانان خواستار مقابله با اعمال غیراخلاقی در ورزش شد. این نماینده همچنین در تذکری به وزیر اموراقتصادی و دارایی خواستار جلوگیری افزایش سود بانکها شد.

قاضی پور و محجوب نمایندگان ارومیه و تهران در تذکری به وزیر امور اقتصادی و دارایی بر دستور تسریع پرداخت سهام عدالت کارگران ساختمانی تاکید کردند.

سبحانی نیا، محجوب و قاضی پور نمایندگان نیشابور، تهران و ارومیه در تذکری به وزیر کشور، دفاع، اطلاعات و امور خارجه خواستار رسیدگی به وضعیت مرزبانان گروگان گرفته شده شدند.

سلیمانی نماینده تهران در تذکری به وزیر علوم بر ضرورت اعزام بازرس برای جلوگیری از خدشه وارد شدن بر ارکان دانشگاه و پیشگیری از فعالیت آشوب طلبان در دانشگاهها تاکید کرد.
اخبار سیاسی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------