آخرین اخبار سیاسی

سعید لواسانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش‌ها به تصمیم زاکانی برای ساخت مسجد در پارک قیطریه

سید سعید لواسانی از تصمیم زاکانی شهردار تهران برای ساخت مسجد در پارک قیطریه انتقاد کرد. به گزارش دیده بان ایران، سید سعید لواسانی امام جمعه…

ريش ظريف سوژه رسانه‌هاي داخلي و خارجي!



اخبار ,اخبار سیاسی ,محمد جواد ظريف

 

اخبار سیاسی - آيا ريش او نشان دهنده تغيير در مواضع ايران است؟
ريش ظريف سوژه رسانه‌هاي داخلي و خارجي!

تغيير مدل ريش وزيرخارجه جمهوري اسلامي ايران که هم اکنون در وين اتريش به سر مي​برد، در برخي رسانه‌هاي داخلي و خارجي به يك سوژه تبديل شده است.

محمدجواد ظريف كه از ابتداي مسووليتش در دولت روحاني، با محاسن معروف به «ريش پرفسوري» در مجامع عمومي و مذاكرات حاضر مي‌شد از چند روز پيش تاكنون با ريش كامل در مقابل دوربين‌ها ظاهر شده است. به گزارش بهارنيوز، يك سايت عربي منطقه، در اين باره نوشت كه وزيرخارجه ايران كه ديروز براي دور جديد مذاكرات بر سر مسئله هسته‌اي ايران وارد وين شده است با چهره‌اي متفاوت‌ از گذشته ظاهر شده است كه همانا داشتن ريش كامل است!

اين رسانه عربي با كنايه گفته است ظاهرا تغيير چهره ظاهري ظريف ضمن اينكه مي‌تواند نشانگر فشار تندروهاي داخلي بر او براي گذاشتن ريش كامل بوده از سوي ديگر، پيام‌آور اين موضوع است كه او و تيم مذاكره‌كننده ايران از نظر ميزان توانايي و استقلال راي در مذاكرات در حال انجام، قدرت كمتري پيدا كرده‌اند! اين رسانه سپس اضافه شدن يكي – دو نفر ديگر به تيم مذاكره‌كننده را عامل ديگري در كاهش اختيارات ظريف ارزيابي كرد و با كنايه گفته است او كه حتي در اصلاح ريش خود چندان استقلال راي ندارد چگونه مي‌تواند مذاكره‌كننده خوبي باشد!

در همين حال، يک سايت اصولگراي داخلي با استقبال از هيبت جديد ظريف در توجيه اقدام وزير خارجه نوشته است که تیپ جدید ظریف ظاهرا در رفتار دیپلماسی وی نیز تاثیرات خود را گذارده بود به نحوی که طی بیش از 6 ماه گذشته، نوعی انفعال در دستگاه دیپلماسی کشور حاکم شده بود و همین مساله، با سوءاستفاده دشمنان ملت ایران، گستاخی روزافزون آنها را به همراه داشت(!!)

به نوشته اين سايت، همراه با چهره جديد، نوع نشست و برخاست وزیر خارجه و لبخندهای به دور از قهقهه که طی مدت اخیر به یکی از عادات غیرمتعارف او مبدل شده بود، پیام های مثبتی بود که در ضیافت شام او و اشتون دیده شد! ...که می توان آن را به فال نیک گرفت چراکه این تغییر و بازگشت به تیپ ساده سابق، پس از راهپیمایی بی نظیر 22 بهمن صورت گرفته است.

 

شاید این تغییر در ظاهر، پاسخی از جانب ظریف به مردم باشد و خواسته با این اقدام به ملت بگوید که: پیام شما را دریافت کردم(!!) اين سايت در ادامه مطلب خود اظهار امیدواری کرده که مسئول ارشد مذاکرات هسته ای کشورمان، ... در دور جدید مذاکره با حریف عهدشکن و غیرقابل اعتماد غربی، تنها به عزت و استقلال کشورمان بیندیشد و توافق و مذاکره ضعیف ژنو را جبران کند(!)

اخبار سیاسی - بهار

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------