قالیباف شهرداران را یک شب در پادگان خواباند



اخبار ,اخبار سیاسی ,شهردار تهران

 

اخبار سیاسی -  سردار قالیباف! اینجا بلدیه است نه نظمیه /
قالیباف شهرداران را یک شب در پادگان خواباند

شهرداران مناطق 22 گانه تهران، هفته گذشته یک شب در یکی از پادگانهای تهران خوابیدند؛ در قالب طرحی که سردار قالیباف، شهردار تهران برای عادت دادن آنها به شیوه کار «جهادی» در حال پیگیری آن است.

به گزارش انصاف نیوز، آقای قالیباف چند روز قبل از آن نیز شهرداران نواحی تهران را که حدود 120 نفر بودند به پادگانی برده بود تا بلکه با یک شب خوابیدن با پتوی سربازی، به الگوی جهادی مدنظر سردار نزدیک شوند.

تکلیف 600 نظامی در شهرداری؟
چند روز پیش، احمد حکیمی پور، نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، خبر داده بود: «حدود ۶۰۰ نفر از مدیران شهرداری تهران بازنشستگان نهادهای نظامی - انتظامی هستند و شهردار تهران قول داده بود که این نیرو‌ها تا پایان مهرماه از شهرداری تهران بروند که تاکنون قدمی در این حوزه برداشته نشده است». حکیمی پور به ایلنا گفته بود: «اینجا بلدیه است نه نظمیه.

 

کارشهرداری متفاوت از کارهای دیگر است ما این موضوع را به شهردار تذکر داده‌ایم/شهردار تهران قول داده بود که این نیرو‌ها تا پایان مهرماه از شهرداری تهران بروند که تاکنون قدمی در این حوزه برداشته نشده است». وی تصریح کرد: «جذبهایی که در شهرداری صورت گرفته است نسبتی با کار شهرداری ندارد و بیشتر گرایش سیاسی در آن وجود دارد جریانی که از این موضوع حمایت می‌کند، سیاسی است».

«خوابیدن» در پادگان یا «پاسخگویی»
اواخر دیماه، فوت دو زن کارگر در حادثه ی آتش سوزی خیابان جمهوری، باعث اعتراضاتی در افکار عمومی و شورای شهر تهران شد و قرار بود که شهرداری تهران در این باره ظرف دو هفته گزارش بدهد، اما علی رغم این فرصت زیاد تاکنون گزارش های اولیه منتشر شده که در آن تقصیرها به گردن «نردبام» و «ازدحام» در محل حادثه انداخته شده است.

آیا بهتر نبود که به جای «خواب» در یک پادگان نظامی، کمی روحیه ی «پاسخگویی» مسوولین شهرداری تهران بالا می رفت؟
اخبار سیاسی - انصاف نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------