آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مجلس: بازگشت گشت ارشاد کار دولت است؛ وزارت کشور راسا آن را اداره می‌کند

بیگی درباره نقش رئیسی بابت بازگشت گشت ارشاد گفت: آقای رئیس جمهور در چندین صحبت خود گفته‌اند بساط بی حجابی را از کشور جمع می‌کنند. در نشست…

تصاویر و اسنادی جدید از عبدالمالک ریگی



اخبار سیاسی - تصاویر و اسنادی جدید از عبدالمالک ریگی

وزارت اطلاعات برخی تصاویر و اسناد از تروریست معدوم عبدالمالک ریگی را منتشر کرد. 

در گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات آمده است: از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون دشمنان قسم خورده اسلام و نظام همواره کوشیده اند با طرق گوناگون در صدد بر اندازی این نظام الهی و در نهایت اسلام ناب محمدی (ص) برآیند.

گروهک‌های ضدانقلاب با رویکردهای قومی، تحمیل جنگ 8 ساله، تروریسم، تهاجم فرهنگی، روش های بر اندازی نرم و... راهبردها و تاکتیک های برگزیده  دشمن در طول این سالیان بوده است.

در این میان اما ساختن گروه های تروریستی افراطی تکفیری چون القاعده یکی از طرح های اتخاذ شده در جهت وارونه و غیر واقعی نشان دادن اسلام معرفی شده از سوی جمهوری اسلامی ایران بود که با حمایت سرویس های جاسوسی امریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی صورت پذیرفت.

گروهک تروریستی «جندالشیطان» به سرکردگی «عبدالمالک ریگی» یکی از ابزرهای مورد استفاده دشمن در راستای راهبرد فوق و تخریب وجهه اسلام ناب تعریف می شود که با تلفیق نگاه های قومی، امنیت عمومی جنوب شرق کشور را آماج اقدامات تروریستی قرار داده بود. شهادت ده ها تن از هم وطنان سنی و شیعه سیستان و بلوچستان، گروگان گیری های  وحشیانه و ... بخشی از اعمال سیاه پرونده « جندالشیطان» است.

دستگیری «عبدالمالک ریگی» به دست سربازان گمنام امام زمان (عج ) آن هم بصورت زنده و به طرز شگفت انگیز ضربه مهلکی به بدنه این شبکه ضد بشری وارد آورد و در حالی که سرویس های غربی در بهت فرورفته بودند سیاست انکار و تکذیب یا اعلام برائت را پیش گرفتند. اکنون به مناسبت سالگرد دستگیری ریگی برخی از  تصاویر و اسناد منتشر نشده از این تروریست منتشر شده تا گوشه ای از اقتدار فرزندان این مرز و بوم بیش از پیش روشن گردد.

 

اخبار ,اخبار سیاسی ,عبدالمالک ریگی

 

اخبار ,اخبار سیاسی ,عبدالمالک ریگی

 

اخبار ,اخبار سیاسی ,عبدالمالک ریگی

 

اخبار ,اخبار سیاسی ,عبدالمالک ریگی

 

اخبار ,اخبار سیاسی ,عبدالمالک ریگی

 

اخبار ,اخبار سیاسی ,عبدالمالک ریگی

 

اخبار ,اخبار سیاسی ,عبدالمالک ریگی

 

اخبار ,اخبار سیاسی ,عبدالمالک ریگی

 اخبار سیاسی - مشرق

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------