آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

روایت بلومبرگ از جزییات حمله اسرائیل به ایران

خبرگزاری بلومبرگ گزارش می‌دهد که مقام‌های اسرائیلی روز پنجشنبه به آمریکا خبر داده بودند که ظرف ۲۴ ساعت تا ۴۸ ساعت آینده دست به «اقدام…

آخرین خبرها ازپرونده سعید مرتضوی



اخبار ,اخبار سیاسی ,پرونده سعید مرتضوی

 

اخبار سیاسی - آخرین خبرها ازپرونده سعید مرتضوی

یکی از وکلای شاکیان مرتضوی در موضوع تامین اجتماعی گفت: این پرونده به جای خوبی رسیده است،اما اطلاعات آن فعلا قابلیت انتشار ندارد.

به گزارش ایلنا «مصطفی ترک‌همدانی» در مورد آخرین وضعیت پرونده مرتضوی گفت: طی این مدت این پرونده همچنان در دادسرا در حال پیگیری است و اتفاقات بسیاری نیز در مورد این پرونده رخ داده است.

وی تاکید کرد: با این وجود این اطلاعات هم به لحاظ قانونی و هم به دلیل اینکه پرونده به جای خوبی رسیده است، قابلیت انتشار ندارد.

سعید مرتضوی که پیش از این دادستان سابق تهران بوده است این روزها در مقام متهم در پرونده هایی همچون قضات کهریزک و سازمان تامین اجتماعی حضور دارد با این حال  گفته می‌شود که پرونده‌هایی نیز علیه وی بر اساس شکایت شکات خصوصی تشکیل شده است که از جمله آن می توان به پرونده شکایت پالیزدار از وی اشاره کرد.

لازم به ذکر است که جمعی از وکلای قوه قضاییه در مقام شاکی از جمله پیمان حاج محمود عطار، مصطفی ترک همدانی و دقیقی پیگیر پرونده‌های متعدد مرتضوی هستند.

اخبار سیاسی - ایلنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------