آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مجلس: بازگشت گشت ارشاد کار دولت است؛ وزارت کشور راسا آن را اداره می‌کند

بیگی درباره نقش رئیسی بابت بازگشت گشت ارشاد گفت: آقای رئیس جمهور در چندین صحبت خود گفته‌اند بساط بی حجابی را از کشور جمع می‌کنند. در نشست…

زيباکلام: روحاني اجازه پرتاب کفش را هم به منتقدانش بدهد



اخبار,اخبار سیاسی ,صادق زبياکلام

 

اخبار سیاسی -  زيباکلام:روحاني اجازه پرتاب کفش را هم به منتقدانش بدهد

ديدار رييس جمهور با مردم بسيار مفيد است اما مشروط براينکه دولت نخواهد از اين ديدارها بهره برداري پوپوليستي داشته باشد .

صادق زبياکلام،استاد دانشگاه تهران درباره دومين سفر استاني رييس جمهور گفت:بنده معتقدم اگر آقاي روحاني و تيم مشاورين ايشان اصراري نداشته باشند که بگويند فقط ما مسئولين درست فکر مي کنيم و منتقدين ما درست نمي انديشند و به سخن منتقدان هم گوش کنند به طور حتم سفرهاي استاني به نفعشان تمام مي شود.


وي افزود:در اولين سفر استاني رييس جمهور  به استان خوزستان بيشترين انتقادي که صورت گرفت راه و روش ها و کارهاي پوپوليستي بود که يادآور سفرهاي استاني آقاي احمدي نژاد بود  البته بايد انصاف داشته باشيم و بگوييم بسياري از کارهايي که در سفر استاني رييس جمهور قبل و يا ساير مسئولين صورت مي گرفت دولت يازدهم مرتکب نشد .

 

يعني مدارس ، اداره جات و کارخانه ها تعطيل نشدند و از شهرستان هاي مختلف هم با کاميون و اتوبوس مردم را براي استقبال از رييس جمهور به اهواز نياوردند اما در عين حال نشان دادن اتومبيل آقاي روحاني درحالي که هزاران نفر به دنبال ايشان مي دويدند تصاوير زيبنده اي نبود.


اين تحليلگر مسائل سياسي اظهار داشت: بنده تقاضا دارم برنامه ريزان آقاي روحاني طوري براي سفر ايشان برنامه ريزي کنند که شاهد اتفاقات ذکر شده نباشيم دومين موضوعي که انتظار داريم رييس جمهور لحاظ کنند اين است که ايشان حتما با دانشگاهيان استان هرمزگان ديدار داشته باشند  در واقع برگزاري جلسه با فرهيختگان استان ها بسيار حائز اهميت است .


وي افزود:ديدار با مردم بسيار مفيد است اما مشروط براينکه دولت نخواهد از اين ديدارها بهره برداري پوپوليستي داشته باشد .خيلي خوب است که رييس جمهور در شهرستان ها حاضر شود و درجريان مشکلات شهرستان هاي محروم قرار گيرد.اما بايد هدف مشخص باشد.


زيباکلام معتقد است:دولت بايد روشن کند که آيا قصد دارد از سفر به مناطق محروم بهره برداري سياسي کند و يا اينکه واقعا مي خواهد از نزديک مشکلات مردم را لمس کند اينها نکاتي است که بنده معتقدم آقاي روحاني به طور حتم در دومين سفر استاني خود لحاظ خواهند کرد.


وي تاکيد کرد:البته بايد يادآور شوم که اگر آقاي روحاني در دانشگاه آزاد بندرعباس يا هرمزگان حضور پيدا کنند به طور حتم طرفداران رييس جمهور سابق و حاميان جبهه پايداري تلاش خواهند کرد در جايي که آقاي روحاني سخنراني مي کند شعار بدهند ،انتقاد کنند و عکس شهداي هسته اي را علم کنند کاري که درحال حاضر در برخي دانشگاهها انجام مي شود اما بنده معتقدم آقاي روحاني نبايد جابزنند و به خاطر رفتارهاي اقليت تندرو که تعدادشان از 10تا 50نفر تجاوز نمي کند اصل کار درست را فداي رفتارهاي افراطي کنند .درواقع عقب نشيني نکردن دربرابر تندروها و راديکال ها کار بسيار مهمي است که بايد به تدريج انجام دهند .


اين استاد دانشگاه گفت:آقاي روحاني بايد حتي اجازه پرتاب کردن کفش را به منتقدان بدهند تا مشخص شود چند نفر هستند .لذا رفتن به دانشگاه هرمزگان  علي رغم اينکه تندروها تصميم به برهم زدن مراسم داشته باشند،بايد انجام شود.

اخبار سیاسی - آریا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------