آخرین اخبار سیاسی

روابط ایران و پاکستان ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

نتایج ناملموس سفر رئیسی به پاکستان؛ استفاده از عبارات کلی درباره خط لوله خبرساز و وظیفه این کشور برای امنیت مرزها

ایران و پاکستان سه ماه بعد از تنش مرزی به وجود آمده بین دو کشور، در بالاترین سطوح سیاسی دیدارهایی را برنامه‌ریزی کردند و ابراهیم رئیسی…

نمايندگان از پاسخ هاي ظريف قانع نشدند !



اخبار,اخبار سیاسی , کميسيون امنيت ملي

 

اخبار سیاسی - سخنگوي کميسيون امنيت ملي:
نمايندگان از پاسخ هاي ظريف قانع نشدند

سخنگوي کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي گفت: هيچ يک از نمايندگان سؤال کننده از پاسخ‌هاي وزير امور خارجه قانع نشدند.

به گزارش واحد مرکزي خبر،نقوي حسيني  با اشاره به جلسه ظريف با نمايندگان در محل اين کميسيون افزود: وزير امور خارجه به منظور پاسخگويي به سؤالات نمايندگان در کميسيون حاضر شده بود.


وي اضافه کرد: سؤالات نمايندگان در 9 موضوع از جمله درباره موضع انفعالي وزير خارجه در برابر رژيم صهيونيستي، اظهارات وي درباره هولوکاست، سخنان ظريف درباره وضع دفاعي کشور در دانشگاه تهران و همچنين ديدار هيئت پارلماني اروپا با مجرمان فتنه بود.


سخنگوي کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي گفت: در اين جلسه ابتدا نمايندگان سؤالات خود را مطرح کردند و سپس وزير امور خارجه به آنان به طور تفصيلي پاسخ داد اما هيچ يک از وکلاي ملت از پاسخ‌هاي وي قانع نشدند.


نقوي حسيني همچنين گفت: در اين جلسه البته چند نفر از نمايندگان نيز درباره اقدامات وزارت امور خارجه در دفاع از حقوق ايرانيان خارج از کشور و همچنين مهار کردن آب‌هاي مرزي در مرز افغانستان سؤالاتي داشتند که وزير خارجه به آن نيز پاسخ داد.


نقوي حسيني گفت: در اين جلسه قرار بود درباره توافقنامه ژنو نيز سؤالاتي مطرح شود که به دليل کمبود وقت به جلساتي ديگر موکول شد.
اخبار سیاسی - واحد مرکزي خبر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------