آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

وزیر به صحن مجلس فراخوانده شد



اخبار,اخبار سیاسی ,سبد کالا

 

اخبار سیاسی - وزیر به صحن مجلس فراخوانده شد/ نمایندگان از توضیحات نعمت‌زاده درباره سبد کالا قانع نشدند

یکی از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به جلسه این کمیسیون گفت: سوال کنندگان درباره سبد کالا از توضیحات وزیر صنعت قانع نشدند و طرح سوال از وزیر به صحن علنی کشیده شد.

ابراهیم نکو، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر، با اشاره به جلسه امروز عصر کمیسیون اقتصادی گفت: در این جلسه آقای طلا به نمایندگی از تعدادی نمایندگان در خصوص توزیع سبد کالا از آقای نعمت‌زاده سوال پرسیدند که در نهایت از توجیهات وزیر صنعت قانع نشدند و سوال از ایشان به صحن علنی کشیده شد، البته احتمالا سوال از وزیر در جلسه بعد از عید مطرح شود.

وی همچنین یکی دیگر از موارد مطرح شده در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی را توضیحات قاضی‌پور در خصوص صنعت خودروسازی و مشکلات آن خواند و گفت: البته این توضیحات در قالب سوال نبود و یک پرسش درون کمیسیونی بود که از حالت سوال خارج می‌شد و نهایتا پاسخ‌های آقای نعمت‌زاده رضایت‌بخش بود.

این نماینده مجلس در خصوص سوال نمایندگان درباره توزیع سبد کالا اظهار داشت: در خصوص سبد کالا این نگرانی وجود داشت که چرا در توزیع از تولیدات داخلی استفاده نشده و بیشترین نارضایتی نمایندگان از نحوه توزیع سبد کالا و نبود کالاهای ایرانی در سبد خانوار بود.

به گفته نکو، وزیر صنعت، معدن و تجارت در توجیه این مساله اعلام کرد که از برنج باکیفیت در سبد کالای خانوارها استفاده شده است، اما نهایتا نمایندگان از این توضیحات وزیر قانع نشدند.

اخبار سیاسی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------