مرخصی نوروزی بابک زنجانی چه شد؟



اخبار,اخبار سیاسی ,بابک زنجانی

 

اخبار سیاسی - مرخصی نوروزی بابک زنجانی چه شد؟

مدیرکل زندان‌های استان تهران گفت: به دلیل اینکه بابک زنجانی بازداشت است اختیارش برای رفتن به مرخصی با قاضی پرونده است.

سهراب سلیمانی درباره اینکه آیا مرخصی‌های ایام نوروز برای زندانیان مشمول بابک زنجانی هم می‌شود؟ گفت: در حال حاضر بابک زنجانی بازداشت و در اختیار قاضی است؛ بنابراین قاضی پرونده در رابطه با این فرد تصمیم می‌گیرد که وی به مرخصی برود یا نرود.

مدیرکل زندان‌های استان تهران گفت: طبق دستور رئیس قوه قضاییه همانند گذشته محکومین مشمول مرخصی ایام نوروز می‌شوند و بابک زنجانی در حال حاضر متهم است نه محکوم. او تاکید کرد که اختیار بابک زنجانی درباره رفتن وی به مرخصی با قاضی پرونده است. نهم دی ماه ۱۳۹۲ خبر بازداشت بابک زنجانی از سوی محسنی اژه‌ای منتشر شد.

 

با توجه به اینکه از مطرح شدن اسم بابک زنجانی تا بازداشت او بیش از یکسال فاصله افتاده بود و همچنین دو ماه از بازداشت این فرد می‌گذشت، خبرنگاران در نشست خبری 12 اسفند سال جاری از محسنی‌اژه‌ای علت طولانی شدن رسیدگی به این پرونده را جویا شدند و سخنگوی قوه قضاییه صداقت نداشتن بابک زنجانی را دلیل این موضوع دانست.

سخنگوی قوه قضاییه همچنین درباره تمدید بازداشت موقت بابک زنجانی گفته بود، ما خیلی امیدوار بودیم که ظرف مدت بازداشت اول که دو ماه بود به نتیجه برسیم، ولی این کار انجام نشد و بازداشت موقت او تمدید شد.

اخبار سیاسی - ایسنا

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------