آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نوری قزلجه: تعطیلی روز شنبه برای کل کشور یکسان است اما پنج شنبه فقط برای برخی شرکت ها اعمال می شود

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر تعطیلی به روز پنجشنبه موکول شود، ارتباطات و مراودات رسمی و غیر رسمی، ادارات،…

روحانی: به توافق‌نهایی برسیم به سود همه است



اخبار,اخبار سیاسی ,حسن روحانی

 

اخبار سیاسی - روحانی: به توافق‌نهایی برسیم به سود همه است

حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» در آخرین جلسه هیات دولت تاکید کرد: امروز مردم در جامعه هم از لحاظ اجتماعی، اعتماد عمومی و همچنین مسایل سیاست داخلی، سیاست خارجی و روابط خارجی احساس طمانینه و آرامش می کنند و این آرامش، توام با امید و نشاط می تواند پایه های اصلی برای حرکت امروز و فردای جامعه ما باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، وی تصریح کرد: در آغاز بهار بودجه، مصوبات بودجه، آیین نامه های مصوب، اراده کافی برای اجرا و هم نشاط کافی داریم.

رییس قوه مجریه ادامه داد: در طول این 7 ماه به رغم همه سختی ها توانستیم از لحاظ اداره کشور و از لحاظ پرداخت ها به رغم این که منابع مالی به اندازه کافی نبود، چه پرداخت از لحاظ حقوق و مزایا و بخشی از پرداخت های مربوط به بودجه های عمرانی و برخی از بدهی هایی که از گذشته برای ما مانده بود و پرداخت یارانه ها را به خوبی و به موقع انجام دهیم.

روحانی با بیان این که در سیاست خارجی قدم بسیار مهمی برداشته شد، خاطرنشان کرد: اولین قدم در حل و فصل مسأله هسته ای را خوب برداشتیم.

وی تاکید کرد: در مسأله هسته ای به هر حال اولین قدم حل و فصل این مسأله را به خوبی برداشتیم که این قدم بسیار مهم بود و برخی از تحریم ها برداشته شد؛ در واقع در جهان اعتراف شد که ایران جزو کشورهایی است که فناوری هسته ای و از جمله غنی سازی را دارد و خواهد داشت.

رییس جمهوری تصریح کرد: اگر به توافق نهایی برسیم به سود همه است؛ به سود منطقه، غرب، شرق و ایران است. هیچ کس از شرایط فعلی منتفع نیست و منتفع نخواهد بود و در شرایط توافق همه ما به هر حال منتفع خواهیم شد.

اخبار سیاسی - فرارو

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------