آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نگهداری مواد مخدر توسط فرزند معاون سابق قوه قضائیه؟ | افشای راز خودروهای مازراتی، پورشه و بنز در جلسه دادگاه

چهارمین جلسه در سال ۱۴۰۳ از دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون سابق قوه قضائیه در دادسرای رسیدگی به جرایم اقتصادی برگزار شد. به گزارش…

روحانی: برخی‌ می‌خواهند ما را مشغول حاشیه و حاشیه‌سازی‌ها کنند



اخبار,اخبار سیاسی , حسن روحانی

 

اخبار سیاسی - روحانی: برخی‌ می‌خواهند ما را مشغول حاشیه و حاشیه‌سازی‌ها کنند

رییس جمهور تصریح کرد:برخی‌ها می‌خواهند ما را مشغول حاشیه و حاشیه‌سازی‌ها کنند که از اصل کار باز بمانیم، ولی ما نباید خود را مشغول این حاشیه و حاشیه‌سازی‌ها کنیم.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی ظهر امروز(شنبه) در دیدار با جمعی از کارکنان نهاد ریاست جمهوری که در مسجد سلمان نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، در بخشی از سخنان خود با اشاره به پیشرفت‌ها و دستاوردهای دولت در عرصه‌های مختلف از جمله در حوزه سیاست خارجی طی مدتی که مسئولیت را برعهده گرفته است گفت: ما در عرصه سیاست خارجی موفقیت بزرگی به دست آورده‌ایم، ولی چون اکنون در ابتدای مسیر راه هستیم در این ارتباط کمتر حرف می‌زنیم و ان‌شاءالله وقتی این مسیر به پایان رسید مسائل را در این زمینه باز می‌کنم و خیلی‌ها خجل می‌شوند.

رئیس جمهور گفت: ملت ما کار بزرگی را انجام داده است و کسانی که امروز در سیاست خارجی ما قدم‌های استوار همراه با تدبیر برمی‌دارند، پشتوانه آنها حمایت مردم ایران و هدایت‌های مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: در زمینه اقتصادی نیز حرکت و مسیر ما، مسیر درستی بوده و نشان دهنده تدبیر، خرد، مشورت جمعی و تلاش تمام اقتصاددانان کشور و همچنین مسئولین اقتصادی است که به دولت کمک کرده و می‌کنند .

رئیس جمهور با اشاره به کاهش تورم نقطه به نقطه و تورم سالیانه در سال گذشته گفت: امسال نیز قول می‌دهیم تا پایان سال تورم به 25 درصد کاهش پیدا کند.

روحانی افزود: در زمینه اشتغال نیز بار سنگین و راه دشواری را پیش ‌رو داریم و طبق اعلام مرکز آمار قدم‌های اولیه‌ را در این زمینه برداشته‌ایم و بیکاری اندکی کاهش پیدا کرده ولی تا رسیدن به نقطه مطلوب راه درازی درپیش داریم و همه باید کمک کنیم.
اخبار سیاسی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------