آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

روایت بلومبرگ از جزییات حمله اسرائیل به ایران

خبرگزاری بلومبرگ گزارش می‌دهد که مقام‌های اسرائیلی روز پنجشنبه به آمریکا خبر داده بودند که ظرف ۲۴ ساعت تا ۴۸ ساعت آینده دست به «اقدام…

آخرین وضعیت پرونده‌های سعید مرتضوی



اخبار,اخبار سیاسی ,پرونده سعید مرتضوی

 

اخبار سیاسی - آخرین وضعیت پرونده‌های سعید مرتضوی

شاکی سعید مرتضوی دادستان سابق تهران و مدیر عامل سابق سازمان تامین اجتماعی آخرین وضعیت پرونده های وی در ارتباط با تخلفات تامین اجتماعی و پرونده پالیزدار را تشریح کرد.

ˈپیمان حاج محمود عطارˈ عصر یکشنبه در گفت و گو با ایرنا درباره شکایت از مرتضوی در ارتباط با تخلفات تامین اجتماعی گفت: برای پیگیری شکایت خود امروز به شعبه 15 دادسرای کارکنان دولت مراجعه کردم که بازپرس اعلام کرد این پرونده در مرحله کارشناسی قرار دارد.

وی درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت از مرتضوی به دلیل بازداشت غیرقانونی در پرونده پالیزدار نیز اظهار داشت: در ارتباط با این پرونده نیز بازپرس به نقل از دادستان تهران گفت که همه پرونده های مرتضوی به صورت یکجا رسیدگی می شود.

حاج محمود عطار افزود: پرونده هایی به صورت یکجا رسیدگی می شوند که هر دو پرونده در یک حالت رسیدگی باشد.

شاکی سعید مرتضوی در پرونده پالیزدار اضافه کرد: اگر اتهام متهمی مربوط به سنوات گذشته و آماده تصمیم گیری باشد آن پرونده را نمی توان با پرونده های جدید رسیدگی کرد.

وی یادآور شد: سعید مرتضوی پس از احضارهای فراوان، سال گذشته یک مرتبه در ارتباط با پرونده پالیزدار در شعبه 15 دادسرای کارکنان دولت حضور یافت و در آن جلسه اتهامی به وی تفهیم نشد.

به گفته حاج محمود عطار، از مرتضوی در ارتباط با پرونده پالیزدار به اتهام بازداشت غیرقانونی و نشر اکاذیب شکایت شده است.

پرونده گزارش کمیته تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از سازمان تامین اجتماعی نیز به شعبه 15 دادسرای کارکنان دولت ارجاع شده و علاوه بر این شکایت، دو وکیل دادگستری، جمعی از کارگران یک شرکت تولیدی در چابهار و حدود یک هزار نفر از کارگران شرکت ها و کارخانه های تولیدی کشور به عنوان بیمه شده تامین اجتماعی از مرتضوی شکایت کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای دادستان کل کشور پیشتر در خصوص پرونده تامین اجتماعی اعلام کرده بود که این پرونده توسط قضات مجربی در دادسرای کارکنان دولت در حال رسیدگی است.
 اخبار سیاسی - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------