آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

نامه 200 امضايي نمايندگان مجلس به روحاني



اخبار,اخبار سیاسی ,نامه نمايندگان مجلس به روحاني

 

 اخبار سیاسی - نامه 200 امضايي نمايندگان مجلس به روحاني

نماینده مردم چالوس در مجلس شورای اسلامی از امضای نامه بیش از 200 نماینده به رییس جمهوری برای متوقف نشدن اجرای پروژه آزاد راه تهران - شمال خبر داد.

قاسم احمدی لاشکی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: وزیر راه و شهرسازی در روز نهم فروردین ماه سال جاری در مصاحبه ای اعلام کرد که قرار است پروژه آزادراه تهران - شمال از دستور کار خارج شود که این موضوع موجب شد نمایندگان مجلس به حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری نامه ای بنویسند.

وی با یادآوری این که این پروژه از اهمیت بالایی برخوردار است و جزو پروژه ملی است، اظهارداشت: ما شاهدیم که هر ساله تعداد زیادی از افراد به شهرستان های چالوس و نمک آبرود سفر می کنند و این حجم جمعیت ساختارهای مناسبی را می طلبد.

نماینده مردم چالوس در مجلس ادامه داد: ما شاهدیم که مردم در مسیر محدود 200 کیلومتری تهران به شمال بالغ بر 14 ساعت در راه هستند که این موضوع مشکلات زیادی را ایجاد کرده است.

احمدی لاشکی همچنین گفت: ما این نامه را امروز یا فردا خدمت رییس جمهوری تقدیم می کنیم.

تقدیم سوال از وزیر راه و شهرسازی با 22 امضا به هیات رییسه مجلس
این نماینده مجلس همچنین از سوال 22 نفر از نمایندگان از وزیر راه و شهرسازی خبر داد و اظهارداشت: ما در اعتراض به این مصاحبه وزیر راه و شهرسازی طرح سوالی با امضای 22 نماینده روز یکشنبه به هیات رییسه مجلس تحویل دادیم و قرار است وزیر برای توضیح درباره این موضوع به مجلس بیاید.

اخبار سیاسی - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------