آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

رسایی :آقای روحانی به خاطر وضعیت بد کشور در هیأت دولت گریه کرده اند



اخبار,اخبار سیاسی ,حمید رسایی

 

اخبار سیاسی - رسایی نماینده جبهه پایداری ادعا کرد: آقای روحانی به خاطر وضعیت بد کشور در هیأت دولت گریه کرده اند

در حال حاضر آمادگی زیادی برای استیضاح آقای ظریف وجود دارد اما چون نمایندگانی که معتقد به استیضاح آقای ظریف هستند به این مطلب هم واقف اند که ممکن است استیضاح، بهانه ای برای شکست توافقات ژنو بشود فعلا این اقدام صورت نگرفته است.

 حجت الاسلام حمید رسایی نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : مذاکرات ژنو قطعاً به بن بست خواهد رسید و توافق ژنو و اجرایی نبودن و بر خلاف مصالح کشور بودنش به زودی روشن خواهد شد. این توافق هزینه زیادی را متوجه کشور خواهد کرد.

به گزارش تیک،وی افزود: لذا در حال حاضر آمادگی زیادی برای استیضاح آقای ظریف  وجود دارد اما چون نمایندگانی که معتقد به استیضاح آقای ظریف هستند به این مطلب هم واقف اند  که ممکن است استیضاح، بهانه ای برای شکست توافقات ژنو بشود  فعلا این اقدام صورت نگرفته است.

رسایی گفت : امکان استیضاح آقای زنگنه نیز بخاطر قرارداد کرسنت وجود دارد.چون اگر ایشان استیضاح نشود طرف مقابل این قرارداد ادعا خواهد کرد که قرارداد کرسنت درست بوده و بعد ما باید جریمه هنگفت آن را بپردازیم.
 
این نماینده مجلس در پاسخ به ادعای مطرح شده در خصوص گریه کردن رئیس جمهور در یک جلسه دولتی ، تصریح کرد: آن چیزی که شنیده ایم گفته اند آقای روحانی به خاطر وضعیت بد کشور در هیأت دولت گریه کرده اند و ظاهراً دلیل آن هم این بود که یکی از وزرای دولت احمدی نژاد برای اداره امور کشور از شیوخ اماراتی پول گرفته است .البته بعدها آقای زنگنه مدعی شدند که رسانه ها اشتباه زدند و وزیر آقای احمدی نژاد پول های "خودمان ” را از شیوخ اماراتی گرفته اند . با این وجود نمی دانیم دلیل گریه ی آقای روحانی چه بود چرا که این کار گریه نداشت . به هر ترتیب آقای زنگنه باید در مجلس حضور یابد و در مورد این موضوع توضیح دهد تا علت این سیاه نمایی مشخض شود.

حمید رسایی که با عصر آبادن گفتگو می کرد، در پاسخ به این سوال که  رویکرد دولت یازدهم  در مبارزه با مفاسد اقتصادی را چگونه ارزیابی می کنید، خاطر نشان کرد: سالی که نکوست از بهار پیداست.اراده دولت برای مبارزه با مفاسد اقتصادی را می توان در اظهار نظر اخیر آقای رئیس جمهور ارزیابی کرد. ایشان چند روز پیش در دیدار با کارکنان نهاد ریاست جمهوری گفتند بعضی ها بر روی خیانت های  کوچک (پرونده کرسنت) زوم کرده اند و باید از اینها بگذرند . این ادبیات حکایت از این دارد که این دولت در مبارزه با مفاسد اقتصادی جدی نیست.

وی در واکنش به  تلاش عده ای  برای جلوگیری از سخنرانی اش در آبادان گفت  : البته کسی به من چیزی نگفت اما شنیدم که پیگیری وحساسیت نسبت به  حضورم وجود دارد و بعید هم میدانم این موضوع فقط نسبت به شخص بنده باشد .هر کس باصراحت انتقاد کند وحرفش را بزند شاید تحمل او  وجود نداشته باشد که این چیز خوبی نیست درحالی که دولت مدعی است که منتقدین خودش راتحمل می کند.

رسایی افزود : وقتی دولت رسانه های متعدد ومتفاوتی را در اختیار دارد باید با شرح صدراجازه داده شود که منتقدین نیز حرفشان را بزنند. از طرفی وقتی دولت محترم دشمنانش را تحمل می کند تحمل ما منتقدین نباید کار سختی باشد. آن هم منتقدینی که بابت نظام هزینه داده اند وهزینه خواهند داد واگر همین دولت مورد تهاجم دشمنان قرار بگیرد ما در دفاع از این دولت تردید نداریم چون دولت ، دولت جمهوری اسلامی است.

اخبار سیاسی - تیک

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------