برخی آبروی مجلس را بردند



اخبار,اخبار سیاسی ,وزیر راه و شهرسازی

 

اخبار سیاسی - یک نماینده: برخی آبروی مجلس را بردند

محمد باقری بناب در نشست علنی امروز سه شنبه 26 فروردین مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: تذکر من به برخی همکاران انگشت شمار خودم است که "این تذهبون"، در چهار سال گذشته دولت در اختیار شما بود که چقدر فسادها و نقل قول‌ها وجود داشت و چقدر در مقابل ولایت ایستادگی شد ولی آقایان دم فروبستند و هیچ سوال و استیضاحی نکردند. این آقایان در سالهای گذشته کشور را حتی تا پرتگاه سقوط بردند ولی با تدبیر رهبر معظم انقلاب این کشور نجات پیدا کرد.

نماینده مردم بناب در مجلس گفت: از هیات نظارت بر مطبوعات که قاطعانه و با مدیریت جهادی در برابر هوچی‌گری‌های مطبوعاتی برخی نشریات مخالف مبانی دینی و منافع ملی کشور، برخورد کرده‌اند تقدیرو تشکر می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمد باقری بناب در نشست علنی امروز سه شنبه 26 فروردین مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: تذکر من به برخی همکاران انگشت شمار خودم است که "این تذهبون"، در چهار سال گذشته دولت در اختیار شما بود که چقدر فسادها و نقل قول‌ها وجود داشت و چقدر در مقابل ولایت ایستادگی شد ولی آقایان دم فروبستند و هیچ سوال و استیضاحی نکردند. این آقایان در سالهای گذشته کشور را حتی تا پرتگاه سقوط بردند ولی با تدبیر رهبر معظم انقلاب این کشور نجات پیدا کرد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به همکاران عزیز خودم عرض می‌کنم بیایید جبران مافات کنید و حداقل یک طرح برای حل مشکل اقتصاد ، اشتغال و فرهنگ این کشور آماده کنید تا در پیشگاه مردم حرفی برای گفتن داشته باشید.

وی افزود: این آقایان انگشت شمار آبروی مجلس و کشور را بردند و در سالهای گذشته به کشور و ملت چه جفاهایی کردند که من از گفتنش عاجز هستم. از هیات نظارت بر مطبوعات که قاطعانه و با مدیریت جهادی در برابر هوچی گری‌های مطبوعاتی برخی نشریات مخالف مبانی دینی و منافع ملی کشور، برخورد کرده‌اند تقدیرو تشکر می‌کنم.

باقری بناب در تذکری به وزیر کشور درباره تصحیح و تحویل حوزه استحفاظی شهرستان به مسئولان مربوطه گفت: همچنین وزیر کشور باید نسبت به شهر شدن روستای قولچمک اقدام کند؛ همچنین وزارت جهاد کشاورزی باید نسبت به پرداخت خسارت‌های سرمازدگی در شهرستان‌ بناب اقدام کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم در تذکر به وزیر راه و شهرسازی درباره احداث کمربندی شرقی که سالانه نزدیک به صد نفر در خیابان های داخل شهر کشته و زخمی‌ می‌شوند افزود: همچنین این وزارتخانه باید در جهت تکمیل پل میدان معلم و تکمیل جاده بناب و نقده و ورزشگاه 10 هزار نفری بناب اقدام کنند.

وی ادامه داد: همچنین وزارت راه و شهرسازی باید برای احداث ایستگاه راه آهن و بهینه سازی خط آهن بناب به تبریز برنامه‌ریزی و اقدام کند.

باقری بناب در تذکری به وزیر آموزش و پرورش درباره پرداخت پاداش بازنشستگان آموزش و پرورش تصریح کرد: امیدوارم وزیر اقدامات عملی را برای تحقق این موضوع انجام دهم. 

اخبار سیاسی - خانه ملت

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------