آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

در دوماه اخیر، احکام شرعی چقدر فرق کرده؟! / باز هم راهیپمایی و انتخابات در پیش هست ها!

برخورد دوگانه با مقوله بی حجابی سالهاست که سوژه رسانه هاست. در مناسبتهایی مانند۲۲ بهمن،روز قدس و انتخابات معمولا از حضور زنان بدحجاب و حتی…

اظهارات وزیر کشور در مورد آخرین وضعیت دانایی‌فر



اخبار,اخبار سیاسی ,وضعیت دانایی‌فر

 

اخبار سیاسی - وزیر کشور: وضعیت دانایی‌فر هنوز تعیین‌تکلیف نشده

وی همچنین به برگزای جلسات مختلف با استانداران مختلف اشاره کرد و افزود: در حوزه مسائل امنیتی اقتصادی و تامین مایحتاج مردم آمادگی کامل داریم که با استانداران مختلف و در آرامش کامل نیز مسائل را اجرا کنیم.

وزیر کشور در مورد وضعیت سرباز ایرانی به اسارت گرفته شده توسط گروهک تروریستی و صحبت های مطرح شده توسط نمایندگان مجلس درخصوص زنده بودن وی گفت: این حرفها را باید فقط از وزارت کشور گوش کنید و ما پیگیر این موضوع از طریق کشور پاکستان و امکانات منطقه‌ای هستیم تا برایمان تعیین تکلیف شود اما هنوز در این زمینه تعیین تکلیف نشده است.

به گزارش ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی پس از برگزاری گردهمایی مشترک معاونین برنامه‌ریزی و استانداری سراسر کشور در جمع خبرنگاران در مورد زمان اعمال افزایش کرایه خودروها گفت:‌ این موضوع به صورت سالانه و طبیعی هرساله توسط شوراهای شهر دارای مصوبه‌ای است و در بهمن ماه سال قبل این موضوع انجام گرفت و باید به صورت روال از اول اسفند ماه اعمال شود اما شوراهای شهر با هماهنگی دولت و نیز سیستم حمل و نقل تصمیم گرفتند بعد از اجرای هدفمند کردن یارانه ها این موضوع را مدنظر قرار دهند.

وی اعلام کرد تاثیر افزایش قیمت فراورده‌ها در حمل‌ونقل محاسبه خواهد شد و به دنبال جبران خسارت‌ها و کاهش‌ها هستیم.

وزیر کشور در مورد سفر اخیر رییس‌جمهوری به استان سیستان و بلوچستان نیز یادآور شد: در این سفر برنامه‌ریزی‌ها و پروژه‌هایی مدنظر قرار گرفت و ساعت‌ها روی کار کارشناسی آن صحبت شد و در حوزه پروژه‌های عمرانی، پتروشیمی‌ها و بندر به پروژه‌های میان مدت کوتاه مدت و بلندمدت توجه شد.

رحمانی فضلی با اشاره به اینکه پروژه‌های کوتاه مدت تا پایان سال جاری، پروژه‌های میان مدت دو تا سه سال و پروژه‌های بلند مدت به چندین سال زمان نیاز دارد عنوان کرد: اگر با توجه به منابع درنظر گرفته شده این پروژه‌ها انجام شود حرکت‌های خوبی در استان سیستان و بلوچستان خواهیم داشت.

وی همچنین به برگزای جلسات مختلف با استانداران مختلف اشاره کرد و افزود: در حوزه مسائل امنیتی اقتصادی و تامین مایحتاج مردم آمادگی کامل داریم که با استانداران مختلف و در آرامش کامل نیز مسائل را اجرا کنیم.

وزیر کشور همچنین درخصوص تاثیر هدفمندی یارانه‌ها بر حمل‌ونقل عمومی نیز خاطرنشان کرد: در قالب هدفمند کردن یارانه‌ها از محل عدم ثبت نام قرار است به حمل و نقل عمومی کمک شود که در بودجه نیز این رقم تا 100 میلیارد دلار پیش‌بینی شده و وزارت نفت می‌تواند از طریق سایر فعالیت‌ها در حوزه کاهش شدت انرژی از جمله بحث حمل‌ونقل و ترافیک و خدمات مشابه فعالیت‌هایی را انجام دهد و در این زمینه نیز تفاهم هایی میان وزارت کشور و نفت با حضور شهرداران کلان شهرها به امضا رسید.

وی افزود: برنامه‌ای جدی در نظر داریم که از منابع بودجه‌ای و منابع هدفمندی اقدامات بسیار مناسبی را در سال 93 انجام دهیم.

وی همچنین در مورد کمیته اجرایی خانه احزاب تصریح کرد: نیازی نیست که این کمیته مورد تایید ما باشد بلکه باید مورد تایید خودشان باشد. ما دخالتی در کمیته اجرایی خانه احزاب نداریم. بستر و شرایط را آماده می‌کنیم تا فعالیت کنند و در هر مرحله‌ای با معاونت سیاسی و خود بنده مشورت‌هایی را انجام می‌دهند. 

اخبار سیاسی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------