آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

استیضاح وزیر نیرو اعلام وصول شد



اخبار,اخبار سیاسی ,استیضاح وزیر نیرو

 

اخبار سیاسی - استیضاح وزیر نیرو اعلام وصول شد

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح استیضاح وزیر نیرو از سوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.

مجید جلیل سرقلعه امروز در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: 13 نماینده استان اصفهان طرح استیضاح وزیر نیرو را به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تحویل دادند.

وی افزود: استیضاح وزیر نیرو از سوی نمایندگان استان اصفهان در راستای نابسامانی‌ها و مشکلات آب و برق در این استان بوده است.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری و خوزستان نیز خواستار طرح استیضاح وزیر نیرو هستند، افزود: ما ابتدا صبر می‌کنیم تا نتیجه استیضاح وزیر نیرو از سوی نمایندگان استان اصفهان مشخص شود و اگر نتیجه آن مورد انتظار ما نبود نمایندگان استان‌های چهارمحال و بختیاری و خوزستان نیز طرح استیضاح خود را به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تقدیم خواهند کرد.

جلیل در ادامه با اشاره به فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها گفت: هدفمندی یارانه‌ها باید در هر صورت اجرا شود ولی شیب افزایش قیمت‌ها باید بگونه‌ای باشد که مردم فشار زیادی را متحمل نشوند.

وی با اشاره به جابه‌جایی نیروها در دستگاه‌های دولتی استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: باید نیروهایی که قوی هستند ارتقاء پیدا کنند و نیروهای ضعیف جای خودشان را به افراد توانمند و قوی‌تر بدهند.
اخبار سیاسی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------