آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

حمید بقایی: افتخارم می‌کنم بدون اجازه احمدی‌نژاد آب نخورم!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

معاون اجرایی رییس دولت دهم گفت: افتخارم می‌کنم بدون اجازه احمدی‌نژاد آب نخورم.

به گزارش ایلنا، حمید بقایی در دیدار فعالان اجتماعی، دانشجویان و طلاب حامی خود، یکی از دلایل حضور خود در عرصه انتخابات ریاست جمهوری را ظلمی که به مردم و عدالت شده عنوان کرد و گفت: وقتی به دروغ خدمات احمدی نژاد و هشت سال خدمت را که متعلق به ملت است زیر سوال می برند، ظلم است.

 

معاون اجرایی رییس جمهور دولت دهم گفت: گفته‌اند فلانی بدون اجازه احمدی نژاد آب نمی‌خورد. افتخار می‌کنم که بدون اجازه احمدی نژاد آب نخورم، برخلاف کسانی که بدون اجازه بیگانه آب نمی‌خورند!

 

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه وقتی جواب تهمت‌ها را می‌دهیم به جای پاسخ، تمسخر می‌کنند، گفت: بسیاری از مشکلات ما ناشی از همین بی اخلاقی هاست.

 

او مشکلات اقتصادی را قابل حل دانست و گفت: بدانید قطعا من راه، روش و شیوه استاد خودم جناب آقای احمدی نژاد را ادامه خواهم داد و رهنمودهای مقام معظم رهبری و دعای خیر مردم ما را در این راه کمک خواهند کرد.

 

بقایی با بیان اینکه دلمان برای وطنمان می‌سوزد، ادامه داد: والله هیچ چشم‌داشتی برای هیچ سمتی ندارم و برای خدمت آمده‌ام.

 

معاون اجرایی رییس دولت دهم تاکید کرد: تلاش می‌کنم دروغ برای همیشه از این کشور جمع و اخلاق حاکم شود. ان شاء الله به نقطه ای برسیم که ایران همچون گذشته نگین تاریخ شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------